קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר ג'ל פוליש – מדריך מקיף

כיצד להסיר ג'ל פוליש – מדריך מקיף

כיצד להסיר ג'ל פוליש – מדריך מקיף

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של טיפול בציפורניים שהפך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. לק ג'ל נמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באמצעות מנורת UV או LED. הלק ג'ל עמיד לאורך זמן ונועד לא להישבר או להישחק.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל יכולה להיות מסובכת, אבל זה לא בלתי אפשרי! הנה כמה טיפים להסרת לק ג'ל בבית:

1. השרו את הציפורניים

הצעד הראשון בהסרת לק ג'ל הוא להשרות את הציפורניים בתמיסה על בסיס אצטון. ניתן להשתמש במסיר לק רגיל, או לרכוש תמיסה על בסיס אצטון המיועדת במיוחד להסרת לק ג'ל.

2. קובץ ציפורניים

לאחר שהציפורניים שלך ספוגות, אתה יכול להתחיל להסיר את לק הג'ל. השתמש בפצירה כדי לטשטש בעדינות את לק הג'ל. היזהר לא לשייף בצורה קשה מדי, מכיוון שזה עלול להזיק לציפורניים שלך.

3. צחצח ציפורניים

לאחר הסרת רוב הלק ג'ל, אתה יכול להשתמש בגוש ליטוש כדי להבריק את כל השאריות שנותרו. הקפד להשתמש בתנועת ליטוש עדינה כדי למנוע נזק לציפורניים שלך.

4. למרוח שמן לציפורן

לאחר שהסרת את כל לק הג'ל, תצטרך לטפל בציפורניים שלך. מרחי שמן לציפורניים על הציפורניים כדי לעזור להזין אותן ולהחזיר את הלחות.

סיכום

הסרת לק ג'ל יכולה להיות מסובכת, אבל עם הטכניקות והמוצרים הנכונים, אתה יכול לעשות את זה בבית! השרו את הציפורניים בתמיסה על בסיס אצטון, טשקו את הלק ג'ל ולאחר מכן צחצחו את השאריות שנותרו. לבסוף, מרחי שמן לציפורן כדי להזין ולהגן על הציפורניים שלך. למידע נוסף וטיפים כיצד להסיר לק ג'ל, עיין במדריכי YouTube ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן