קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך – כל מה שאתה צריך לדעת

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך – כל מה שאתה צריך לדעת

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך – כל מה שאתה צריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים בצורה דומה ללק רגיל. ההבדל הוא שהלק נרפא באמצעות אור אולטרה סגול או LED. תהליך זה גורם ללק להחזיק מעמד מספר שבועות במקום מספר ימים. זה גם הופך את הלק לקשה ומבריק, ומעניק לציפורניים מניקור ארוך בהרבה.

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

החלק החשוב ביותר בניקוי לק ג'ל מלוכלך הוא לוודא שאתה משתמש במוצרים הנכונים. תזדקק לסוג של מסיר לק שנוסח במיוחד לשימוש עם לק ג'ל. סוג זה של מסיר יהיה עדין על הציפורניים ולא יפגע בלק. תצטרך גם כמה רפידות כותנה וכמה מגבונים נטולי מוך.

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני שתתחיל לנקות את הלק ג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים. השרו כמה כריות צמר גפן במסיר הלק ולאחר מכן הניחו אותן על גבי הציפורניים. הניחו למסיר לשבת כמה דקות כדי שיתחיל לפרק את הלק.

שלב 2: הסר את הפולנית

לאחר שהייתה למסיר הזדמנות לחדור אל הלק, אתה יכול להתחיל להסיר אותו. התחל בציפורן הציפורן וגרד בעדינות את הלק בעזרת מגבון נטול מוך. היזהר לא לשרוט את הציפורניים בזמן שאתה עושה זאת. אל תדאג אם חלק מהלק לא יורד במכה אחת; אתה יכול לחזור על התהליך במידת הצורך.

שלב 3: נקה את הציפורניים

לאחר הסרת כל לק הג'ל, הגיע הזמן לנקות את הציפורניים. השתמשו בכרית צמר גפן טרייה ספוגה במסיר הלק ונגבו בעדינות את שאריות הציפורניים. שלב זה חשוב שכן הוא יעזור להיפטר מכל שמנים או לכלוך שאולי הצטברו במהלך המניקור.

שלב 4: מרחו שכבה חדשה של ג'ל פוליש

לאחר ניקוי הציפורניים, ניתן למרוח שכבה חדשה של לק ג'ל. התחל במריחת שכבת בסיס ולאחר מכן מרחי שתי שכבות של צבע. הקפד לרפא כל שכבה עם אור אולטרה סגול או LED. לאחר שהלק מתייבש, ניתן להוסיף שכבת על כדי להעניק לציפורניים גימור מבריק במיוחד.

טיפים לשמירה על ניקיון ג'ל לק

כדי לשמור על מראה הלק הג'ל שלך במיטבו, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט. ראשית, הקפידו להרחיק את הידיים ממים זמן רב ככל האפשר. מים עלולים לגרום ללק להישבר ולהיחלש. שנית, השתמשי בשמן לציפורן או בקרם לחות על בסיס קבוע כדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים. לבסוף, הקפידו להימנע משפשוף או ליטוף בפוליש, מכיוון שהדבר עלול להוביל לשיתוב מוקדם.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן יחזיק מניקור לק ג'ל?

ת: מניקור לק ג'ל יכול להימשך עד שלושה שבועות עם תחזוקה נכונה. עם זאת, הזמן בפועל יהיה תלוי באיזו תדירות אתה משתמש בידיים שלך וכמה טוב אתה מטפל בציפורניים.

ש: האם אני יכול להשתמש במסיר לק רגיל כדי להסיר לק ג'ל?

ת: לא, מסיר לק רגיל הוא חריף מדי ועלול לפגוע בלק הג'ל. תמיד כדאי להשתמש במסיר שמיועד במיוחד לשימוש עם לק ג'ל.

ש: מהי הדרך הטובה ביותר למנוע מלק ג'ל להישבר?

ת: הדרך הטובה ביותר למנוע סתתים של לק ג'ל היא להימנע מלקבל מים על הציפורניים. כדאי גם להימנע משפשוף או ליטוף בלק ולהשתמש בשמן לציפורן או בקרם לחות על בסיס קבוע.

סיכום

ניקוי לק ג'ל מלוכלך יכול להיות משימה מסובכת, אבל זה לא בלתי אפשרי. עם המוצרים הנכונים וקצת סבלנות, תוכלו לגרום ללק הג'ל שלכם להיראות טוב כחדש. רק זכרו להשתמש במסיר שמיועד במיוחד לשימוש עם לק ג'ל ולהיות עדין בעת הסרת הלק. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן