קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים שלך ומתרפא תחת UV או LED. אומרים שהוא נמשך עד שבועיים והוא פופולרי מאוד בקרב מניקוריסטיות עשה זאת בעצמך. ציפורני הג'ל ידועות בגימור המבריק והבוהק שלהן ובעמידותן.

מתכוננים להסרת לק ג'ל

לפני שתתחיל בתהליך הסרת לק הג'ל שלך, יש כמה דברים שעליך לעשות על מנת להבטיח הסרה בטוחה ומוצלחת. ראשית, עליך לוודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות. כדאי גם להקפיד להחזיק את הכלים הדרושים בהישג יד כגון כדורי צמר גפן, פצירה ומאגר ציפורניים.

השריית ציפורניים

לאחר ניקוי והכנת הציפורניים, כעת תוכל להתחיל להשרות את הציפורניים בקערה של מים חמימים מעורבבים עם כמה טיפות של סבון כלים. השרו את הציפורניים למשך 10 עד 15 דקות כדי לרכך את הלק.

הסרת הפולנית

לאחר שהציפורניים נספגו, השתמשו בצמר גפן כדי לנגב את הלק. אם הלק לא יורד בקלות, אפשר להשתמש בפצירה כדי לשפשף בעדינות את פני הציפורן. חשוב להיות עדינים בעת שיוף הציפורן שכן אינך רוצה לפגוע במיטת הציפורן.

ניקיון

לאחר שהסרת את הלק, השתמשי במאגר ציפורניים כדי לסלק כל עודפי לק שאולי נשארו מאחור. לבסוף, השתמשי בשמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים וכדי לשמור על בריאותן.

טיפים נוספים

בעת הסרת לק הג'ל שלך, חשוב להיות עדין. אינך רוצה לפגוע בציפורניים או במיטת הציפורן, לכן חשוב להקפיד ולהקדיש זמן. בנוסף, אם את מתקשה להסיר את הלק, את יכולה לנסות להשתמש במסיר לק המיוצר במיוחד להסרת לק ג'ל. הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף וזמן. עם ההכנה והכלים הנכונים, תוכל להסיר בקלות את לק הג'ל שלך ולגרום לציפורניים שלך להיראות נהדר תוך זמן קצר. לטיפים והדרכות נוספות, תוכל לבקר ביוטיוב או בוויקיפדיה כדי למצוא מידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן