קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה המניקור שלך רענן וללא שבבים עד שבועיים. אבל כשמגיע הזמן להוריד אותו, זו יכולה להיות משימה קצת מסובכת, ודורשת סבלנות וטכניקה מסוימת. הנה כמה טיפים וטריקים כיצד להסיר לק ג'ל בבית מבלי לפגוע בציפורניים.

אסוף את האספקה הנכונה

הציוד שתצטרך הם:

  • מסיר לק
  • כדורי צמר גפן
  • עטיפת נייר כסף
  • פצירה
  • שמן לציפורן

השרו את צמר גפן עם מסיר לק

התחל בהשריית צמר גפן במסיר לק. אתה יכול להשתמש במסיר אצטון או ללא אצטון, תלוי במה שיש לך. אצטון יעבוד מהר יותר, אבל יכול להיות קצת קשה על הציפורניים שלך. ללא אצטון עשוי לקחת קצת יותר זמן, אבל זה עדין יותר על הציפורניים שלך.

עוטפים את צמר הגפן בנייר כסף

לאחר שהצמר גפן ספוג, עוטפים אותו בנייר כסף. הקפד לעטוף אותו היטב כדי להבטיח שהמסיר לא יתנדף מהר מדי.

השאירו את נייר הכסף למשך 15 דקות

לאחר שהצמר גפן עטוף בנייר כסף, השאר אותו למשך כ-15 דקות. זה ייתן למסיר מספיק זמן לפרק את הלק ג'ל.

הסר בעדינות את הלק

לאחר 15 דקות, לק הג'ל צריך להיות רך מספיק כדי לרדת. מגרדים אותו בעדינות בעזרת פצירה. אתה יכול גם להשתמש במקל כתום כדי לעזור להסיר חתיכות עקשניות.

צחצח ונקה את הציפורניים שלך

ברגע שהלק ג'ל כבוי, זה הזמן לצחצח ולנקות את הציפורניים. השתמש במאגר ציפורניים או בפצירה כדי לטשטש את הקצוות הגסים. אתה יכול גם להשתמש במברשת ציפורניים כדי לנקות שאריות שאריות.

העניקי לחות לציפורניים שלך

כעת, לאחר שהסרת את לק הג'ל שלך, חשוב להרטיב את הציפורניים שלך כדי שהן לא יהפכו יבשות ושבירות. מרחי שמן לציפורן על הציפורניים שלך ועסי אותו פנימה. תוכל גם להשתמש בקרם ידיים ומזין לציפורניים אם תרצה. הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות קצת משימה שלוקחת זמן. אבל עם האספקה הנכונה וכמה צעדים פשוטים, תוכל להסיר את לק הג'ל שלך מבלי לפגוע בציפורניים שלך. בנוסף, תחסוך זמן וכסף בכך שלא תצטרך ללכת לסלון לצורך ההסרה. אז בפעם הבאה שהלק הג'ל שלך צריך לרדת, אתה תדע בדיוק מה לעשות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן