קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

. כיצד להסיר לק ג'ל בבית

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח ומתרפא מתחת למנורת UV או LED. הוא עמיד יותר מלק רגיל, ויכול להחזיק מעמד עד 3 שבועות מבלי להישבר או לדהות. יש לו גם גימור מבריק שנותן לציפורניים שלך ברק נוסף. עם זאת, מכיוון שלק ג'ל קשה יותר להסיר מלק רגיל, חשוב לדעת מהי הדרך הנכונה להוריד אותו.

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

הסרת לק ג'ל בבית יכולה להתבצע בכמה דרכים שונות. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה ולכן חשוב לבחור את המתאימה לכם ביותר. להלן כמה מהשיטות הפופולריות ביותר להסרת לק ג'ל בבית:

שְׁרִיָה

השריית הציפורניים באציטון טהור היא הדרך הנפוצה והיעילה ביותר להסרת לק ג'ל. כל שעליך לעשות הוא לשפוך מעט אצטון לקערה ולהשרות בה את הציפורניים למשך כ-10 דקות. זה יגרום ללק ג'ל להתרכך ולהתרומם. יתרונות: שיטה זו היא הדרך המהירה והיעילה ביותר להסרת לק ג'ל. חסרונות: אצטון יכול להיות מאוד מייבש את הציפורניים והעור, לכן חשוב להשתמש בחומר לחות שמן לציפורן לאחר מכן.

לְפָפָה

שיטה זו מחייבת אותך לעטוף כל אחת מהציפורניים שלך בצמר גפן ספוג באציטון ולאחר מכן לעטוף אותן בנייר אלומיניום. זה יעזור לאציטון לחדור ללק הג'ל ולפרק אותו. השאר את נייר הכסף למשך כ-10 דקות ולאחר מכן הסר אותו. לק הג'ל אמור לרדת בקלות. יתרונות: שיטה זו עדינה יותר לציפורניים ולעור מאשר השרייה, וניתן לעשות זאת תוך כדי תנועה. חסרונות: שיטה זו לוקחת יותר זמן מהשריה ואינה יעילה על שכבות עבות יותר של ג'ל פולני.

שימוש ברפידות להסרת פוליש ג'ל

רפידות להסרת לק ג'ל ספוגות מראש באציטון ומקלות על הסרת לק ג'ל בבית. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ כרית על כל ציפורן למשך מספר דקות והלק הג'ל אמור לרדת מיד. יתרונות: שיטה זו מהירה, קלה וללא בלגן. חסרונות: היא יכולה להיות יקרה יותר משיטות אחרות, והיא לא כמו יעיל על שכבות עבות של לק ג'ל.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
שְׁרִיָה המהיר והיעיל ביותר ייבוש לציפורניים ולעור
לְפָפָה עדין יותר לציפורניים ולעור לוקח יותר זמן ולא יעיל על שכבות עבות
רפידות להסרה מהיר, קל וללא בלגן יקר יותר ולא יעיל על שכבות עבות

טיפים להסרת לק ג'ל בבית

לפני שתתחיל להסיר את לק הג'ל שלך, חשוב לנקוט בכמה צעדים כדי לוודא שהתהליך יעבור בצורה חלקה ככל האפשר. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • התחל בשיפוץ הציפורניים שלך כדי להסיר את השכבה העליונה של לק ג'ל.
  • ודא שאתה משתמש במסיר אצטון או לק ג'ל איכותי לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • היזהרו לא להשרות את הציפורניים למשך זמן רב מדי, שכן הדבר עלול לגרום לציפורניים להיות שבירות וחלשות.
  • אם הלק ג'ל לא יורד בקלות, נסה שיטה אחרת או השאר את האציטון למשך כמה דקות יותר.
  • לאחר שתסיימו, הקפידו למרוח שמן לציפורן מזין כדי לשמור על לחות הציפורניים והעור.

הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות תהליך פשוט וקל אם תעקבו אחר השלבים הנכונים. רק זכרו להשתמש במוצרים איכותיים, היו עדינים עם הציפורניים, ותנו לעצמכם מספיק זמן לעשות את זה נכון. בעזרת הטיפים האלה, תוכל להסיר את לק הג'ל שלך במהירות ובקלות מבלי לפגוע בציפורניים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן