קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר פוליש ג'ל

כיצד להסיר פוליש ג'ל

כיצד להסיר פוליש ג'ל

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים ומתרפא תחת נורת LED או מנורת UV. לק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק עד שלושה שבועות ללא שבבים. לק ג'ל מספק גימור מבריק לאורך זמן לציפורניים.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל יכולה להתבצע בבית או במספרה. עם זאת, יש לעקוב בקפידה אחר השלבים כדי להבטיח את הבטיחות והבריאות של הציפורניים שלך.

בבית

1. התחל בגזירה ושיוף של הציפורניים. זה יעזור לשבור את החותם של הלק ג'ל.2. השרו צמר גפן באציטון והניחו על כל ציפורן. עטפו כל ציפורן בנייר כסף כדי למנוע מהאצטון להתאדות.3. תן לציפורניים שלך להשרות באציטון עד 10 דקות.4. הסר את נייר הכסף והצמר גפן מכל ציפורן, ולאחר מכן השתמש במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את שאר הלק ג'ל.5. שטפו את הידיים במים וסבון כדי להסיר שאריות אצטון.

בסלון

1. במספרה, הטכנאי יתחיל בניוק הציפורניים שלך כדי לשבור את החותם של לק הג'ל.2. לאחר מכן הטכנאי ימרח עטיפת מסיר על כל ציפורן. זוהי עטיפה מיוחדת שהושרה באציטון כדי לעזור בפירוק הלק.3. העטיפות יושארו על כל ציפורן עד 10 דקות.4. לאחר מכן הטכנאי יסיר את העטיפות וישתמש במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק הג'ל שנותר.5. לאחר מכן הטכנאי ישטוף את ידיך במים וסבון כדי להסיר שאריות אצטון.

טיפים להסרת ג'ל לק

– השתמש תמיד במסיר ללא אצטון אם יש לך ציפורניים אקריליות. אצטון יכול לגרום להסרת האקריליק עם הלק ג'ל. – אין להשאיר את עטיפות האציטון או ההסרה למשך יותר מ-10 דקות. השארתם למשך זמן רב מדי עלול לגרום נזק למיטת הציפורן. – השתמשי תמיד בשמן לציפורן או בקרם לחות לאחר הסרת הלק ג'ל כדי לסייע בטיפוח הציפורניים.

השוואה מהירה

מקום כיצד להסיר פוליש ג'ל
בבית להשרות צמר גפן באציטון, לעטוף ציפורניים בנייר כסף, לגרד את שאר הלק ג'ל, לשטוף ידיים
בסלון לכווץ ציפורניים, למרוח עטיפות מסיר, לגרד את שאר הלק ג'ל, לשטוף ידיים

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף גימור מבריק לציפורניים שלך שיימשך מספר שבועות. עם זאת, חשוב לדעת כיצד להסיר כראוי את לק הג'ל כדי להבטיח את בריאות ובטיחות הציפורניים. הסרת לק ג'ל יכולה להתבצע בבית או במספרה, אך חשוב לעקוב אחר השלבים בקפידה ולא להשאיר את עטיפות האציטון או המסיר על פני זמן רב מדי. השתמש תמיד בשמן לציפורן או בקרם לחות לאחר הסרת הלק ג'ל כדי לסייע בטיפוח הציפורניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן