קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

. כיצד להסיר לק ג'ל בבית

מה אתה צריך כדי להסיר לק ג'ל בבית

הסרת לק ג'ל בבית לא צריכה להיות טרחה. עם הכלים הנכונים וכמה צעדים פשוטים, תוכלי להסיר את לק הג'ל שלך בקלות ובלי להוציא הון תועפות במספרה. הנה מה שתצטרך כדי להתחיל:

  • כדורי צמר גפן
  • פצירה
  • קוצץ ציפורניים
  • אֲצֵטוֹן
  • שמן לציפורן
  • דוחף לציפורניים

מדריך שלב אחר שלב להסרת לק ג'ל בבית

שלב 1: גזוז ותייק את הציפורניים שלך

הצעד הראשון להסרת לק ג'ל הוא לקצץ ולשייף את הציפורניים. זה יעזור להסיר כל עודפי לק ג'ל ויקל על הסרת השאר. קצץ את הציפורניים שלך קצר ככל האפשר ולאחר מכן ניקה אותן עד שהן חלקות.

שלב 2: השרו את הציפורניים באציטון

לאחר שגזזת ושיוקצנת את הציפורניים, הגיע הזמן להשרות אותן באציטון. אתה יכול לעשות זאת על ידי הנחת צמר גפן ספוג באציטון על כל ציפורן למשך 10 דקות. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

שלב 3: דחוף את הלק ג'ל

לאחר שהציפורניים שלך נספגו באציטון למשך 10 דקות, זה הזמן לדחוף את הלק ג'ל. השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל. הקפד לקחת את הזמן ולהיות עדין, כי זה יכול להיות תהליך עדין.

שלב 4: צחצח ותייק את הציפורניים שלך

לאחר שהלק הג'ל הוסר, הגיע הזמן ללטש ולהשייף את הציפורניים. השתמש בפצירה כדי להחליק את הקצוות הגסים ולאחר מכן צחצח את הציפורניים שלך כדי להסיר את כל הלק ג'ל שנותר.

שלב 5: העניקי לחות לציפורניים ולציפורניים שלך

השלב האחרון הוא להרטיב את הציפורניים והציפורניים שלך. השתמשי בשמן לציפורניים כדי לייבש מחדש את הציפורניים והציפורניים שלך, ולאחר מכן מרחי קרם לחות לציפורניים כדי לשמור על בריאות הציפורניים שלך ולהיראות במיטבן.

השוואה מהירה

כְּלִי להשתמש
כדורי צמר גפן משרים באציטון
פצירה קובץ והחלקת ציפורניים
קוצץ ציפורניים תפס ציפורניים
אֲצֵטוֹן לשבור לק ג'ל
שמן לציפורן לחות לציפורניים
דוחף לציפורן דחוף לק ג'ל

הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות תהליך שלוקח זמן, אבל שווה את זה כדי לקבל תוצאות באיכות סלון ללא תג מחיר. עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל ציפורניים יפות תוך זמן קצר. למידע נוסף על איך להסיר לק ג'ל בבית, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן