קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שדורש אשפרה מתחת למנורת UV או LED כדי להקשיח את הלק. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי וניתן למצוא אותו במגוון צבעים וגימורים. למרות שלק ג'ל נועד להחזיק מעמד, יש להסיר אותו כראוי כדי למנוע נזק לציפורן הטבעית.

טיפים להסרת לק ג'ל בבית

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את הציוד שלך. תצטרך פצירה, קוצץ ציפורניים, צמר גפן, אצטון, נייר כסף ושמן לציפורן.

שלב 2: גזוז ותייק את הציפורניים שלך

בעזרת קוצץ הציפורניים, גזרו את הציפורניים קצרות ככל האפשר. לאחר מכן קחו את פצירת הציפורניים ושיקו קלות את פני הלק ג'ל. זה יעזור לשבור את החותם של הג'ל ולהקל על ההסרה.

שלב 3: השרו את האצבעות

קח צמר גפן וטבל אותו באציטון. הניחו את צמר גפן על גבי הציפורן ועטפו אותה בנייר כסף. חזור על תהליך זה עבור כל אחת מהציפורניים שלך. השאר את האצבעות בנייר הכסף למשך 10 עד 15 דקות. זה יעזור לשחרר את לק הג'ל מהציפורן.

שלב 4: הסר את נייר הכסף והג'ל

לאחר שהג'ל התרכך, ניתן להסיר את נייר הכסף ולגרד בעדינות את הג'ל באמצעות דוחף לציפורן. ייתכן שיהיה עליך להשתמש מעט בכוח כדי להסיר את הג'ל; עם זאת, היזהר לא לפגוע בציפורניים שלך.

שלב 5: חזור על התהליך

אם עדיין נשאר לך קצת ג'ל על הציפורניים, ייתכן שתצטרך לחזור על תהליך ההשריה. לאחר הסרת כל הג'ל, תוכל לסיים בליטוש ציפורניים ומריחת שמן לציפורן.

סיכום

הסרת לק הג'ל שלך בבית יכולה להיות קצת אתגר, אבל זה אפשרי. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל להסיר בבטחה וביעילות את לק הג'ל שלך. רק הקפד להשתמש תמיד באציטון ובנייר כסף, שכן זה יעזור למנוע נזק לציפורניים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן