קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

מה אתה צריך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף כמה אספקה. אתה תצטרך:

  • קוצץ ציפורניים
  • פצירה
  • דוחף לציפורניים
  • מקלוני כותנה
  • מסיר אצטון או לק
  • לְסַכֵּל
  • מַגֶבֶת
  • שמן לציפורן

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

התחל בקצוץ ציפורניים קצר ככל האפשר ושיוף במורד הקצוות. זה יקל על האצטון לחדור לג'ל ויזרז את תהליך ההסרה. לאחר מכן, השתמש בדוחף הציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורניים לאחור. זה גם יעזור לאציטון לחדור לג'ל.

שלב 2: השרו את הציפורניים

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, הגיע הזמן להשרות אותן. התחל על ידי שפיכת מעט אצטון או מסיר לק לקערה קטנה. לאחר מכן, קח צמר גפן וטבל אותו באציטון. ודא שהוא ספוג היטב, ואז שפשפי אותו על כל ציפורן. זה יתחיל לפרק את הג'ל ויקל על ההסרה.

שלב 3: עטפו את הציפורניים

אחרי שהציפורניים שלך נספגו באציטון, הגיע הזמן לעטוף אותן. התחל בקריעת כמה חתיכות נייר כסף גדולות מספיק כדי לעטוף את הציפורניים שלך. לאחר מכן, טבלו צמר גפן באצטון ושפשפו אותו על הציפורניים. עוטפים כל ציפורן בחתיכת נייר כסף ומשאירים למשך 15-20 דקות. זה ייתן לאציטון מספיק זמן כדי להסיר לחלוטין את הג'ל.

שלב 4: הסר את נייר הכסף

לאחר שנגמרו 15-20 הדקות, הגיע הזמן להסיר את נייר הכסף. התחל בקלף בעדינות את נייר הכסף וניגוב עודפי אצטון או ג'ל במגבת. ייתכן שתצטרך להשתמש במעט שמן מרפקים כדי להסיר את פיסות הג'ל האחרונות. לאחר הסרת כל הג'ל, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי להחליק את הקצוות הגסים.

שלב 5: לחות ולהגן

לבסוף, הגיע הזמן להרטיב ולהגן על הציפורניים שלך. התחל במריחת כמות נדיבה של שמן לציפורן על כל ציפורן. זה יעזור להזין ולהגן על הציפורניים שלך לאחר תהליך הסרת הג'ל. אתה יכול גם להשתמש במחזק ציפורניים או בשכבת בסיס כדי לעזור בחיזוק הציפורן הטבעית. עכשיו הציפורניים שלך מוכנות למניקור הבא שלך!

הסרת ציפורני הג'ל שלך יכולה להיות מסובכת, אבל עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, אתה יכול לעשות את זה בבית. עקוב אחר המדריך הזה לדרך חסינת תקלות להסיר את ציפורני הג'ל שלך ולהתכונן למניקור הבא שלך. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן