קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר פוליש ג'ל – כל מה שאתה צריך לדעת

כיצד להסיר פוליש ג'ל – כל מה שאתה צריך לדעת

כיצד להסיר פוליש ג'ל – כל מה שאתה צריך לדעת

הסרת ג'ל לק בבית

בין אם את חובבת לקים ובין אם לא, לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת לשמור על מראה ציפורניים רענן. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים, והוא עמיד בפני שבבים ושריטות. אבל אחרי שבועיים, זה הזמן להסיר את לק הג'ל ולהתחיל מחדש. הסרת לק ג'ל היא קצת שונה מהסרת לק רגיל. אתה צריך להשרות את הציפורניים שלך באצטון כדי להמיס את הג'ל. התהליך יכול להיות קצת מסובך וגוזב זמן, אבל עם הכלים הנכונים וסבלנות, אתה יכול לעשות את זה בעצמך. הנה איך להסיר לק ג'ל בבית.

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, תזדקק לכמה אספקה. תצטרך אצטון, כדורי צמר גפן, נייר אלומיניום, דוחף לציפורן ופצירה. אתה יכול לקנות אצטון במעבר טיפוח הציפורניים של כל בית מרקחת.

שלב 2: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל להשרות את הציפורניים שלך, אתה צריך להכין אותן. השתמש בפצירה כדי להסיר בעדינות את השכבה העליונה המבריקה של לק הג'ל. אתה לא צריך לתייק אותם יותר מדי, רק מספיק כדי לתת לאציטון משהו להיצמד אליו.

שלב 3: השרו את הציפורניים

עכשיו הגיע הזמן להשרות את הציפורניים. מסירים את המכסה מהאצטון ויוצקים מעט לקערה. טובלים את הציפורניים בקערה ונותנים להן להשרות 10-15 דקות. האציטון ימיס את הלק ג'ל.

שלב 4: הסר את הפולנית

לאחר שהציפורניים שלך נספגו במשך 10-15 דקות, הגיע הזמן להסיר את הלק. קח צמר גפן ולחץ אותו על הציפורן שלך. לק הג'ל אמור לרדת בקלות. אם זה עדיין נצמד לציפורניים שלך, אתה יכול להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד אותו בעדינות.

שלב 5: עצב את הציפורניים שלך

לאחר הסרת לק הג'ל, תוכלי לעצב את הציפורניים. השתמש בפצירה או במאגר כדי לעצב את הציפורניים שלך לצורה הרצויה. אתה יכול גם להשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורן שלך.

שלב 6: מרחי מוצרי טיפוח לציפורניים

לאחר עיצוב הציפורניים, תוכלי למרוח מוצרי טיפוח לציפורניים. מרחי שמן לציפורניים כדי להזין את הציפורניים שלך ומחזק ציפורניים לחיזוק הציפורניים. ניתן גם למרוח שכבה עליונה של לק רגיל לגימור מבריק.

טיפים להסרת ג'ל לק

להלן מספר טיפים שכדאי לזכור בעת הסרת לק ג'ל:

אל תמהר את התהליך

הסרת לק ג'ל דורשת זמן וסבלנות. אל תנסה להאיץ את התהליך. קח את הזמן שלך והיה עדין בעת הסרת הלק.

השתמש באצטון

אצטון היא הדרך הטובה ביותר להסיר לק ג'ל. אתה יכול לנסות שיטות אחרות, כמו שימוש במאגר ציפורניים, אבל הן לא יהיו יעילות כמו שימוש באצטון.

היה עדין

בעת הסרת הלק ג'ל, הקפד להיות עדין. אל תשתמש בלחץ רב מדי או תשפשף חזק מדי, אחרת אתה עלול להזיק לציפורניים שלך.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן קַלוּת
אֲצֵטוֹן 10-15 דקות קַל
מאגר ציפורניים 5-10 דקות לְמַתֵן
מסיר לק 2-5 דקות קָשֶׁה

הסרת לק ג'ל היא קצת שונה מהסרת לק רגיל, אבל עם הכלים והסבלנות הנכונים, תוכלי לעשות זאת בעצמך. הקפד להכין את הציפורניים שלך, להשרות אותן באציטון, ולהשתמש במגע עדין בעת הסרת הלק. לטיפים ועצות נוספות, עיין בסרטון זה כיצד להסיר לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן