קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

מה אתה צריך

ערכה להסרת לק ג'ל

כדי להסיר לק ג'ל בבית, תזדקק לערכה להסרת לק ג'ל. ערכות אלה מכילות בדרך כלל כמה פריטים שתזדקק להם, כולל: אצטון, דוחף לציפורן, פצירה ועטיפות נייר כסף.

אפשרויות מסיר חלופיות

אם אין לך ערכה להסרת לק ג'ל, תוכלי להשתמש במסיר לק רגיל או אפילו באלכוהול למריחה כדי להוריד את הג'ל. עם זאת, שיטות אלה עשויות להימשך זמן רב יותר וייתכן שלא יהיו יעילות באותה מידה.

שלבים להסרת לק ג'ל

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

השלב הראשון הוא להכין את הציפורניים לתהליך ההסרה. התחל על ידי הגשת השכבה העליונה של לק הג'ל שלך עם פצירה. זה יעזור לאציטון לחדור בקלות יותר לג'ל ויקל על הסרה.

שלב 2: השרו את הציפורניים

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, תצטרך להשרות אותן באציטון. אתה יכול לעשות זאת על ידי שפיכת מעט אצטון לקערה והנחת הידיים בקערה. ודא שהציפורניים שלך שקועים לגמרי באציטון. תן לציפורניים שלך להשרות כ-10 דקות.

שלב 3: הסר את הג'ל

לאחר שהציפורניים שלך נספגו במשך 10 דקות, אתה אמור להיות מסוגל להסיר את הג'ל בקלות. התחל באמצעות דוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הג'ל. אם הג'ל לא יורד בקלות, הניחו צמר גפן ספוג באציטון על הציפורן למשך מספר דקות ולאחר מכן נסה שוב.

שלב 4: Buff and Shape

לאחר הסרת הג'ל, כדאי להשתמש בפצירה כדי ללטש ולעצב את הציפורניים. זה יעזור לשחזר את הצורה הטבעית של הציפורניים שלך ולהסיר עודפי ג'ל.

טיפים להסרה קלה יותר

השתמש בנייר כסף

אם אתה מתקשה להסיר את הג'ל עם אצטון, אתה יכול לנסות להשתמש בעטיפת נייר כסף. כדי להשתמש בעטיפת נייר כסף, פשוט השרו צמר גפן באציטון והניחו אותו על הציפורן. עטפו את נייר הכסף סביב האצבע כדי להחזיק את צמר הגפן במקום והשאירו אותו למשך כ-10 דקות. זה יעזור לשחרר את הג'ל ויקל על הסרתו.

השתמש במים חמים

טיפ נוסף הוא להשתמש במים חמימים כדי לעזור להסיר את הג'ל. השרו את הידיים במים חמים למשך מספר דקות לפני שתנסה להסיר את הג'ל. זה יעזור לרכך את הג'ל ויקל על ההורדה.

קח הפסקות

לבסוף, חשוב לעשות הפסקות בזמן הסרת הג'ל. התהליך יכול להיות מייגע ויכול לקחת קצת זמן, אז הקפידו לעשות הפסקות בין כל ציפורן כדי לתת מנוחה לידיים.

הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות קצת מאיימת, אבל עם השלבים והטיפים הנכונים, זה יכול להיות משב רוח. הקפידו להשתמש בחומרים הנכונים וקחו את הזמן שלכם, ותוכלו להסיר את לק הג'ל כמו מקצוענית. למידע נוסף על הסרת לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן