קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר לק ג'ל בקלות ובבטחה

כיצד להסיר לק ג'ל בקלות ובבטחה

כיצד להסיר לק ג'ל בקלות ובבטחה

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח כג'ל ולאחר מכן מתקשה באור UV או LED. זהו אחד מסוגי הלק הפופולריים ביותר בגלל איכויותיו עמידות לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. לק ג'ל מורחים בשתיים או שלוש שכבות בהתאם למותג, והגימור מבריק להפליא ומושך את העין.

כלים שתצטרכו כדי להסיר לק ג'ל

להסרת לק ג'ל תזדקק לפריטים הבאים: – כדורי צמר גפן – מסיר לק אצטון – מקל כתום – פצירה – שמן לציפורן

מדריך שלב אחר שלב להסרת לק ג'ל

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל בתהליך של הסרת לק ג'ל, עליך להכין את הציפורניים שלך. התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. זה יעזור לאציטון לחדור בקלות רבה יותר לג'ל ולהפוך את תהליך ההסרה למהיר יותר.

שלב 2: השרו את הציפורניים

לאחר שמילאת את השכבה העליונה של לק הג'ל, הגיע הזמן להשרות את הציפורניים באציטון. אתה יכול להשתמש בצמר גפן כדי למרוח את האצטון על הציפורניים שלך ואז לעטוף כל ציפורן בנייר כסף. זה יעזור לאציטון לחדור לג'ל ולפרק אותו. תן לציפורניים שלך להשרות כ-10 דקות.

שלב 3: מגרדים את הג'ל

לאחר שהציפורניים שלך נספגו כ-10 דקות, תוכל להתחיל לגרד את הג'ל בעזרת מקל כתום. השתמש במקל הכתום כדי לגרד בעדינות את הג'ל מהציפורניים. עבדו לאט והיו עדינים, כי אתם לא רוצים לפגוע בציפורניים שלכם.

שלב 4: צחצחו את כל הג'ל שנותר

לאחר שגירדת כמה שיותר מהג'ל, השתמשי בפצירה כדי לסלק את הג'ל שנותר. זה יעזור להסיר את כל פיסות הג'ל שנותרו שאולי הוחמצו עם המקל הכתום.

שלב 5: העניקי לחות לציפורניים שלך

לבסוף, הרטיב את הציפורניים שלך עם שמן לציפורן או מוצר לחות אחר. זה יעזור לשמור על בריאות הציפורניים שלך ויעזור לשחזר כל לחות שאולי אבדה במהלך תהליך ההסרה.

טיפים להסרת לק ג'ל

טיפ 1: השתמש במאגר ציפורניים

שימוש במאגר ציפורניים לפני שתתחיל בתהליך ההסרה יכול לעזור להפוך את התהליך לקל ויעיל יותר. מאגר ציפורניים יעזור לפרק את הג'ל כך שניתן יהיה לגרד אותו בקלות רבה יותר.

טיפ 2: התחל עם כמות קטנה של אצטון

כאשר אתה משרים את הציפורניים באציטון, התחל עם כמות קטנה ולאחר מכן הוסף עוד במידת הצורך. יותר מדי אצטון עלול לגרום לציפורניים שלך להפוך יבשות ושבירות, לכן חשוב להשתמש בדיוק בכמות הנכונה.

טיפ 3: לכו לאט

כשאתם מגרדים את הג'ל עם מקל כתום, לכו לאט והיו עדינים. אתה לא רוצה לפגוע בציפורניים שלך, אז חשוב לקחת את הזמן ולהיות עדין.

סיכום

הסרת לק ג'ל יכולה להיראות כמו משימה לא פשוטה, אבל עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות אפשר לעשות זאת בקלות ובבטחה. בצע את השלבים המתוארים במאמר זה ותוכל להסיר את לק הג'ל שלך תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דעה אישית

אני אוהבת לק ג'ל כי הוא נראה מדהים ומחזיק מעמד הרבה יותר מלק רגיל. עם זאת, אני מוצא שזה יכול להיות קצת מאיים להסיר בהתחלה כי זה דורש קצת יותר מאמץ מאשר רק לקלף אותו. לאחר כמה ניסיונות, הבנתי את זה ועכשיו אני יכול להסיר אותו תוך זמן קצר. אני ממליצה בחום לנסות אם את רוצה מראה ציפורן עמיד ויפה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן