קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר לק ג'ל מהציפורניים

כיצד להסיר לק ג'ל מהציפורניים

כיצד להסיר לק ג'ל מהציפורניים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בצורה שונה מלק רגיל. הוא מיושם בשכבות דקות ומתרפא תחת אור UV או LED. לאחר ריפוי, הוא יוצר שכבת הגנה קשיחה עמידה יותר ועמידה יותר מלק רגיל. לק ג'ל מצוין למי שרוצה שהציפורניים שלהן ייראו מושלמות לפרקי זמן ארוכים יותר.

כיצד להסיר לק ג'ל מהציפורניים

אם אתה רוצה להסיר את לק הג'ל שלך, אתה צריך לנקוט כמה צעדים. להלן הדרכים הטובות ביותר להסיר לק ג'ל מהציפורניים שלך:

שְׁרִיָה

הדרך הנפוצה ביותר להסיר לק ג'ל היא להשרות את הציפורניים באציטון. התחל בלהפיל את השכבה העליונה של הג'ל כדי לשבור את האיטום. לאחר מכן, השרו צמר גפן באצטון והניחו אותו על הציפורן. עוטפים את הציפורן בנייר אלומיניום ומשאירים אותה למשך 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, מסירים את רדיד האלומיניום והצמר גפן. לאחר מכן אתה אמור להיות מסוגל לקלף את לק הג'ל.

שימוש במאגר ציפורניים

דרך נוספת להסיר לק ג'ל היא להשתמש במאגר ציפורניים. התחל בלהפיל את השכבה העליונה של הג'ל כדי לשבור את האיטום. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי לטשטש את הג'ל, תוך כדי עבודה במעלה הציפורן. שיטה זו איטית יותר מהשרייה, אך היא עלולה להזיק פחות למיטת הציפורן.

שימוש במסיר פוליש ג'ל

אם אתה לא רוצה להשתמש באציטון, אתה יכול להשתמש גם במסיר לק ג'ל. אלה נוצרו במיוחד כדי לפרק את הג'ל מבלי לפגוע בציפורן. התחל בלהפיל את השכבה העליונה של הג'ל כדי לשבור את האיטום. לאחר מכן, מרחו את המסיר על הציפורן והניחו לה לשבת כמה דקות. לאחר שנגמר הזמן, אתה אמור להיות מסוגל לקלף את הלק ג'ל.

איזו שיטה הכי טובה?

הדרך הטובה ביותר להסיר לק ג'ל מהציפורניים שלך תהיה תלויה בהעדפותיך ובסוג הג'ל שבו אתה משתמש. השריה היא השיטה הנפוצה והמהירה ביותר, אך היא עלולה להזיק למיטת הציפורן. השימוש במאגר ציפורניים הוא איטי יותר, אך הוא פחות מזיק. השימוש במסיר לק ג'ל הוא הכי פחות מזיק, אבל זה יכול לקחת יותר זמן.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן נֵזֶק
שְׁרִיָה מָהִיר גָבוֹהַ
מאגר ציפורניים איטי יותר נָמוּך
מסיר פוליש ג'ל הכי איטי הנמוך ביותר

לסיכום, הדרך הטובה ביותר להסיר לק ג'ל מהציפורניים שלך תהיה תלויה בהעדפה שלך ובסוג הג'ל שבו אתה משתמש. השריה היא השיטה המהירה ביותר, אך היא עלולה להזיק למיטת הציפורן. השימוש במאגר ציפורניים איטי יותר אך פחות מזיק. השימוש במסיר לק ג'ל הוא הכי פחות מזיק, אבל זה יכול לקחת יותר זמן. נסה שיטות שונות כדי לגלות איזו מהן מתאימה לך ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן