קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר לק ג'ל מכפות הרגליים

כיצד להסיר לק ג'ל מכפות הרגליים

כיצד להסיר לק ג'ל מכפות הרגליים

סקירה כללית

לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת לתבל את המראה שלך ולהוסיף קצת כישרון לרגליים שלך. אבל כשאתם מוכנים להוריד אותו, אתם עשויים לתהות כיצד להסיר לק ג'ל מכפות הרגליים. זה יותר קל ממה שאתה חושב. בכמה צעדים פשוטים תוכלו להסיר בבטחה ובמהירות את לק הג'ל מכפות הרגליים. במאמר זה, נסביר את הדרכים הטובות ביותר להסיר לק ג'ל מכפות הרגליים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד!

כיצד להסיר לק ג'ל מכפות הרגליים

שלב 1: השרו את הרגליים

הצעד הראשון הוא להשרות את הרגליים במים חמים. מלאו קערה או אגן במים חמימים והוסיפו כמה טיפות של סבון נוזלי. השרו את הרגליים במים למשך כ-10 דקות. זה ירכך את לק הג'ל, ויקל על ההסרה.

שלב 2: השתמש בדוחף לציפורן או במקל כתום

לאחר שהרגליים שלך נספגו, השתמש בדוחף לציפורן או במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל הרחק מהעור שלך. התחל בקצה אחד של הציפורן ופנה לקצה השני. היזהרו לא לדחוף חזק מדי ולפגוע בציפורן.

שלב 3: השתמש במסיר לק

לאחר שהסרתם כמה שיותר מהלק ג'ל עם דוחף הציפורן או מקל הכתום, השתמשו בצמר גפן ספוג במסיר לק ללא אצטון כדי להסיר את שאר הלק ג'ל. התחל בקצה אחד של הציפורן ופנה לקצה השני. הקפידו על משיכות עדינות כדי לא לפגוע בציפורן.

שלב 4: לשטוף ולייבש

לאחר הסרת כל הלק ג'ל, שטפו את כפות הרגליים במים חמים וייבשו אותן במגבת נקייה.

סיכום

הסרת לק ג'ל מכפות הרגליים אינה כל כך קשה כפי שזה נראה. בעזרת כמה שלבים פשוטים, תוכל להסיר בקלות ובבטחה את לק הג'ל, ולהשאיר את כפות הרגליים שלך נראות ומרגישות נהדר. אז בפעם הבאה שאת רוצה לשנות את המראה שלך, אל תפחדי לנסות לק ג'ל. רק זכור לבצע את השלבים המפורטים לעיל כדי להסיר בבטחה את הלק ג'ל כשאתה מוכן. למידע נוסף על טיפוח ציפורניים, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן