קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » מחיר הסרת לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

מחיר הסרת לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

מחיר הסרת לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים באמצעות ריפוין באור UV מיוחד. לק מסוג זה ידוע בעמידותו ועמיד הרבה יותר בפני שבבים ודהייה מאשר לק רגיל. זה גם הרבה יותר קל למריחה, שכן הוא מתקבע תוך דקות וניתן ליישם אותו בשכבות ללא צורך בשכבת בסיס או עליון.

כמה עולה הסרת לק ג'ל?

עלות הסרת לק ג'ל תשתנה בהתאם למספר גורמים, לרבות סוג הסלון אליו תלכו ומספר הציפורניים שעוברים. בדרך כלל, רוב הסלונים יגבו בין 10 ל-30 דולר עבור הסרת לק ג'ל. סלונים מסוימים עשויים אפילו להציע תעריפים מוזלים לקבוצות גדולות יותר של אנשים.

הסרת לק ג'ל עשה זאת בעצמך

אם אתה מחפש לחסוך קצת כסף, אתה יכול גם לנסות להסיר את לק הג'ל שלך בבית. למרות שזה יכול להיות קצת מסובך, אפשר לעשות את זה בעצמך עם הציוד הנכון. הציוד שתזדקק למשימה זו הם: אצטון, כדורי צמר גפן, נייר אלומיניום, מקל לציפורן ופצירה.

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

הצעד הראשון בהסרת לק הג'ל שלך הוא להשרות את כדורי הצמר גפן באציטון. לאחר שכדורי הצמר גפן מושרים, תצטרך להניח אחד על כל ציפורן. לאחר מכן, תצטרך לעטוף כל מסמר בנייר אלומיניום ולתת להם לשבת כ-15 דקות. לאחר הזמן המוקצב, ניתן להשתמש במקל הקוטיקולה כדי להסיר בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים. לבסוף, תצטרך להשתמש בפצירה כדי ליישר את כל הקצוות הגסים שעלולים להישאר מאחור.

הסרת לק ג'ל מקצועית

אם את מחפשת דרך מקצועית ובטוחה יותר להסיר את לק הג'ל שלך, אולי כדאי לשקול ביקור במספרה. סלונים מקצועיים ישתמשו בדרך כלל במסיר מיוחד שתוכנן במיוחד עבור לק ג'ל. מסיר זה בדרך כלל מבוסס על אצטון והוא הרבה יותר עדין לציפורניים מאשר אצטון מסורתי. תהליך ההסרה המקצועי דומה לשיטת עשה זאת בעצמך, אך הסלון ישתמש בספינת קיטור מיוחדת כדי להאיץ את התהליך.

כיצד למצוא את הסלון המתאים להסרת לק ג'ל

כשזה מגיע למציאת סלון להסרת לק ג'ל, כדאי להקדיש זמן למחקר. שאל חברים ובני משפחה להמלצות וקרא ביקורות באינטרנט. כדאי גם להקפיד לשאול את המספרה על התהליך שלהם ועל כל עמלה נוספת שהם עשויים לגבות. זה יעזור לך לוודא שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי עבור הכסף שלך. הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת טרחה, אבל לדעת את העלות הממוצעת וכיצד לעשות זאת בעצמך או באופן מקצועי יכול לעזור לבצע את התהליך הרבה יותר קל. אם אתה מחפש לחסוך קצת כסף, ניסיון להסיר את לק הג'ל בעצמך הוא תמיד אופציה. עם זאת, אם את מחפשת דרך מקצועית ובטוחה יותר להסיר את לק הג'ל, ביקור במספרה הוא הדרך הטובה ביותר ללכת. למידע נוסף על הסרת לק ג'ל, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה וצפה בהדרכות ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן