קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

. כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים בסלון או בבית. זה יוצר גימור מבריק לאורך זמן שיכול להימשך עד שבועיים או יותר. הוא שונה מלק רגיל מכיוון שהוא נרפא באמצעות נורת UV או LED. תהליך ריפוי זה עוזר ללק להתחבר לציפורן וליצור גימור חזק ועמיד יותר.

למה להסיר ג'ל פוליש?

לק ג'ל מצוין ליצירת מניקור עמיד, אבל לא תמיד יש צורך לשמור אותו במשך כל השבועיים. עם הזמן, הלק עשוי להתחיל להישבר או להישחק. זה גם עשוי להיות עמום או דהוי. כשזה קורה, זה הזמן להסיר את הלק ג'ל ולהתחיל רענן עם מניקור חדש.

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

אפשר להסיר לק ג'ל ללא אצטון. זהו תהליך איטי יותר משימוש באצטון, אך הוא עדיין יעיל ועדין הרבה יותר על הציפורניים. להלן השלבים שיש לבצע להסרה מוצלחת:

שלב 1: השרו את הציפורניים

הצעד הראשון להסרת לק ג'ל ללא אצטון הוא השריית הציפורניים במים חמים. הקפידו לשמור על המים חמים, לא חמים. השרו את הציפורניים לפחות 10 דקות כדי לעזור לרכך את הלק ג'ל.

שלב 2: צחצח את הציפורניים

לאחר שהציפורניים נספגו, השתמשו בגוש ליטוש כדי ללטש בעדינות את הציפורניים. זה יעזור להסיר את השכבה העליונה של לק ג'ל. הקפידו לשפשף בעדינות כדי לא לפגוע בציפורניים.

שלב 3: השתמש בפצירה

לאחר שהשכבה העליונה של הלק הוסרה, השתמשו בפצירה כדי לנתק בעדינות את הלק שנותר. התחל בציפורן הציפורן ופעל למטה עד קצה הציפורן.

שלב 4: למרוח שמן או קרם לציפורניים

לאחר התיוק הציפורניים, מרחו שמן לציפורן או קרם על הציפורניים. זה יעזור להזין את הציפורניים ולשמור עליהן בריאות.

שלב 5: העניקו לחות לציפורניים

לבסוף, השתמשי בקרם לחות או בקרם כדי לשמור על לחות הציפורניים. זה יעזור למנוע מהציפורניים להפוך יבשות ושבירות.

השוואה מהירה של שיטות הסרת פוליש ג'ל

שיטת הסרה יתרונות חסרונות
אֲצֵטוֹן מהיר, יעיל מייבש ציפורניים, ריח חזק
בלי אצטון עדין, ללא ריח חזק איטי יותר, עתיר עבודה

הסרת לק ג'ל ללא אצטון היא תהליך איטי יותר, אך היא הרבה יותר עדינה לציפורניים. זוהי גם אפשרות מצוינת למי שרגיש לאציטון או שרוצה להימנע מהריח החזק. התהליך עשוי לקחת קצת זמן, אבל זה שווה את זה לציפורניים בריאות ומוזנות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן