קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל צהוב פסטל: מדריך למניקור המושלם

לק ג'ל צהוב פסטל: מדריך למניקור המושלם

לק ג'ל צהוב פסטל: מדריך למניקור המושלם

מהו פוליש צהוב פסטל?

לק ג'ל צהוב פסטל הוא סוג של לק שהופך פופולרי יותר ויותר כדרך לקבל מניקור לאורך זמן. זוהי גרסה בהירה ורכה יותר של הצבע הצהוב המסורתי, עם גוון מעט בהיר יותר. הלק עצמו עשוי משילוב של שרפים ופולימרים היוצרים ציפוי חזק ועמיד במריחה על הציפורניים. הלק ג'ל נמרח בשכבות דקות, וכל שכבה מתרפאת מתחת למנורת UV, ויוצרת גימור מבריק ועמיד בפני שבבים שנמשך עד שלושה שבועות.

היתרונות של פוליש ג'ל פסטל צהוב

לק ג'ל צהוב פסטל מציע מספר יתרונות על פני לקים מסורתיים. זה הרבה יותר עמיד בפני שבבים, כלומר אתה יכול ללבוש אותו עד שלושה שבועות מבלי שתצטרך לדאוג שהוא יתקלקל או ידהה. ככל שהוא מתרפא מתחת למנורת UV, הוא גם יוצר קשר חזק הרבה יותר לציפורניים, מה שהופך אותו לעמיד יותר ופחות סיכוי להתקלף או להתקלף. יש לו גם גימור מבריק שנמשך שבועות, נותן לך מניקור במראה מקצועי.

קל יותר ליישם

לק ג'ל צהוב פסטל הוא גם הרבה יותר קל למריחה מאשר סוגים אחרים של לק. מכיוון שהוא מוחל בשכבות דקות, הרבה יותר קל לשלוט בו וניתן להימנע מהטעויות הנפוצות של מריחת יתר או יצירת גימור מפוספס. אפשר גם לקבל כיסוי הרבה יותר אחיד, שכן לק הג'ל יידבק לציפורניים הרבה יותר בקלות מאשר לק רגיל.

מניקור לאורך זמן

אחד היתרונות העיקריים של לק ג'ל צהוב פסטל הוא שהוא מעניק לך מניקור לאורך זמן שיכול להימשך עד שלושה שבועות. זה נהדר עבור אלה שאין להם זמן להמשיך למרוח לק רגיל, מכיוון שהוא יישאר להרבה יותר זמן. זה גם אומר שאתה לא צריך לדאוג שהמניקור שלך יראה עמום או סדוק אחרי כמה ימים, מכיוון שהלק ג'ל יישאר מבריק ותוסס במשך שבועות.

בטיחות וטיפול

בעת מריחת לק ג'ל צהוב פסטל, חשוב להקפיד על הוראות בטיחות וטיפול. חשוב להשתמש במנורת UV כדי לרפא את הלק, שכן זה יצור קשר חזק לציפורניים ויבטיח שהלק יחזיק מעמד זמן רב יותר. כמו כן, חשוב להסיר כראוי את לק הג'ל, שכן השארתו לאורך זמן עלולה לגרום לנזק לציפורניים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל פסטל צהוב

מריחת לק ג'ל צהוב פסטל הוא תהליך פשוט שכל אחד יכול לעשות בבית. להלן השלבים שיש לבצע:

  • צחצח ונקה בעדינות את הציפורניים שלך כדי להסיר לכלוך או שמנים.
  • למרוח שכבת בסיס דקה של לק ג'ל שקוף.
  • מרחו שכבה דקה של לק ג'ל צהוב פסטל, בעזרת משיכות חלקות ואחידות.
  • ארפא את הלק תחת מנורת UV למשך שתי דקות.
  • חזור על התהליך, הוספת שתי שכבות דקות נוספות של לק ג'ל צהוב פסטל.
  • לרפא את השכבות במשך שתי דקות כל אחת.
  • יש למרוח שכבה עלית של לק ג'ל שקוף.
  • לרפא את המעיל העליון למשך שתי דקות.
  • הסר את השכבה הדביקה מהציפורניים עם מגבון נטול מוך.
  • תהנה מהמניקור העמיד שלך!

לק ג'ל צהוב פסטל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור לאורך זמן שנראה מקצועי ונמשך שבועות. זה קל ליישום, עמיד בפני שבבים ויוצר גימור מבריק ותוסס. עם הוראות טיפול ובטיחות נכונות, תוכלי ליהנות ממניקור צהוב פסטלי יפהפה במינימום מאמץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן