קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורן ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זוהי אפשרות פופולרית ללק מכיוון שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת להוסיף קצת גלאם נוסף לציפורניים שלך.

מה זה אצטון?

אצטון הוא ממס כימי המשמש בדרך כלל להסרת לק. זוהי דרך יעילה מאוד להסיר לק, אך היא עלולה להיות קשה על העור והציפורניים.

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

ישנן מספר דרכים להסיר לק ג'ל ללא אצטון. להלן כמה מהשיטות הפופולריות ביותר:

1. השרייה במים חמים

השריית הציפורניים במים חמים למשך 10-15 דקות יכולה לעזור לשחרר את הלק ג'ל ולהקל על הסרתו. שיטה זו היא הטובה ביותר עבור אנשים עם עור רגיש או ציפורניים, מכיוון שהיא עדינה יותר משימוש באצטון.

2. ליטוף הציפורן

שימוש במאגר ציפורניים או בלוח אמרי כדי לשפשף בעדינות את הציפורן יכול לעזור להסיר את לק הג'ל. שיטה זו היא הטובה ביותר עבור אנשים שאין להם הרבה זמן, שכן ניתן לעשות זאת במהירות.

3. עטיפה בנייר אלומיניום

שיטה זו כוללת עטיפת הציפורניים בנייר אלומיניום שהושרו במסיר לק ללא אצטון. יש להשאיר את נייר הכסף על הציפורניים למשך 10-15 דקות לפני הסרתו. שיטה זו מצוינת לאנשים שאין להם גישה לאציטון ואינה קשה לעור כמו שימוש באצטון.

דעתי האישית

אני אישית מעדיף להסיר את לק הג'ל שלי ללא אצטון. למרות שזה לוקח קצת יותר זמן, זה עדין יותר על הציפורניים והעור שלי, וזה חשוב לי. אני בדרך כלל משתמש בשיטת השרייה במים חמים, מכיוון שהיא עבדה הכי טוב בשבילי. אני גם אוהבת להשתמש במאגר ציפורניים או בלוח אמרי כדי לעזור להסיר את החלקים האחרונים של לק הג'ל. הסרת לק ג'ל ללא אצטון היא דרך מצוינת לשמור על בריאות הציפורניים שלך ונראות נהדר. אם אתה מחפש דרך קלה ובטוחה להסיר את לק הג'ל שלך, נסה את אחת מהשיטות לעיל. ואם אתה צריך מידע נוסף, מצא מידע נוסף ביוטיוב או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן