קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל לידיים ולרגליים: כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל לידיים ולרגליים: כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל לידיים ולרגליים: כל מה שצריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לכה לציפורניים שנרפא באמצעות אור UV או LED. זוהי דרך מצוינת לשמור על מראה אופנתי של הציפורניים שלך עד שבועיים ללא צורך בליטוש. לק ג'ל נועד להיות עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק רגיל, ובמריחה נכונה הוא יכול להחזיק מעמד הרבה יותר זמן.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם שני סוגים עיקריים של לק ג'ל: להשרות וללא השרייה. לק ג'ל ספוג מוסר בעזרת ממס מיוחד, המצריך השריית הציפורניים בתמיסה עד 15 דקות. לק ג'ל ללא השרייה ניתן לקלף בחתיכה אחת, מה שהופך אותו לתהליך הסרה פשוט ומהיר בהרבה.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא צורך בליטוש. הוא גם מספק גימור מבריק במראה מקצועי שלק רגיל לא יכול להשתוות אליו. תהליך ריפוי UV או LED גם עוזר ללק להתייבש במהירות ובאופן אחיד, מה שמקל הרבה יותר על היישום.

עלות ג'ל פוליש

לק ג'ל בדרך כלל יקר יותר מלק רגיל, אך העלות משתנה בהתאם למותג ולסוג. בדרך כלל, אתה יכול לצפות לשלם בין 10 $ ל $20 עבור מניקור ג'ל מלא.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל קצת יותר מורכבת מלק רגיל, אבל עם האספקה הנכונה, קל לעשות זאת בבית. להלן השלבים:

  • נקה ועצב את הציפורניים שלך.
  • למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל.
  • ארפא את שכבת הבסיס עם אור UV או LED.
  • למרוח שתי שכבות צבע.
  • ארפא כל שכבה עם אור UV או LED.
  • למרוח שכבת עליון.
  • ארפא את המעיל העליון עם אור UV או LED.
  • נקה את כל עודפי הלק בעזרת צמר גפן טבול באציטון.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל קצת יותר מסובכת מלק רגיל. לק ג'ל ספוג מצריך השריית הציפורניים בממס מיוחד עד 15 דקות, כאשר לק ג'ל ללא השרייה ניתן לקלף בחתיכה אחת. כדי להקל על תהליך ההסרה, חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה.

השוואה מהירה

סוּג עֲלוּת עֲמִידוּת הֲסָרָה
לק רגיל $5 – $10 2-3 ימים קל יותר
ג'ל פוליש $10 – $20 עד שבועיים מורכב יותר

לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת לשמור על הידיים והרגליים שלך במראה מסוגנן וללא שבבים עד שבועיים. זה קצת יותר יקר ומסובך מלק רגיל, אבל עם האספקה הנכונה וקצת תרגול אפשר להגיע לתוצאות מעולות תוך זמן קצר. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה על מריחת והסרה של לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן