קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד למרוח לק ג'ל למניקור לאורך זמן

כיצד למרוח לק ג'ל למניקור לאורך זמן

כיצד למרוח לק ג'ל למניקור לאורך זמן

כיצד למרוח לק ג'ל למניקור לאורך זמן

לק ג'ל הוא בחירה פופולרית להשגת מניקור עמיד לאורך זמן. לק ג'ל נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אך תהליך הריפוי שונה. צריך "לרפא" לק ג'ל תחת מנורת UV או LED למשך מספר דקות על מנת לקבע את הלק. תהליך זה מבטיח שהלק ג'ל יחזיק מעמד הרבה יותר מלק רגיל.

אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל במניקור הג'ל שלך, וודא שיש לך את כל הציוד בהישג יד. תזדקק למנורת UV או לד, לק ג'ל, כדורי צמר גפן, מסיר לק, שמן לציפורן, פצירה וחיץ, שכבת עליון ובסיס, ודוחף לציפורן או מקל כתום.

הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון למריחת לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל בשיוף ושיוף הציפורניים שלך כדי להסיר רכסים ולהחליק את פני השטח. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורן שלך. לבסוף, מרחו מעט שמן לציפורן הציפורן שלכם ועסו אותה פנימה.

למרוח את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל במריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן. ודא שכבת הבסיס מיושם באופן אחיד ודק. לאחר מכן, הנח את היד שלך במנורת UV או LED ורפא את שכבת הבסיס למשך מספר דקות.

החל את ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, הגיע הזמן ליישם את שכבת הצבע. התחילי במריחת שכבה דקה של לק הג'ל על כל ציפורן. הקפידו להשתמש במשיכות אחידות ואל תמרחו יותר מדי לק. כשתסיים, הנח את היד שלך במנורה ורפא במשך כמה דקות.

למרוח את ה-Top Coat

לאחר ריפוי שכבת הצבע, הגיע הזמן ליישם את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה על כל ציפורן. הקפידו להשתמש במשיכות אחידות ואל תמרחו יותר מדי לק. כשתסיים, הנח את היד שלך במנורה ורפא במשך כמה דקות.

הסר את השכבה הדביקה

כשתסיים לרפא את השכבה העליונה, תצטרך להסיר את השכבה הדביקה שנותרה מאחור. לשם כך, השתמשו בצמר גפן ספוג במסיר לק. שפשפו בעדינות את צמר גפן על כל ציפורן כדי להסיר את השכבה הדביקה.

גימור

לאחר הסרת השכבה הדביקה, אתה יכול לתת לציפורניים שלך מגע סופי. מרחו כמה טיפות שמן לציפורן הציפורן שלך כדי להזין ולתחזק אותן. אתה יכול גם להשתמש בפצירה או חיץ כדי לעצב את הציפורניים שלך ולהעניק להן גימור יפה.

השוואה מהירה

לק רגיל לק ג'ל
מתייבש במהירות צריך לרפא
מחזיק עד שבוע מחזיק עד 3 שבועות
אין צורך בציוד ריפוי מיוחד דורש מנורת UV או LED

לק ג'ל הוא דרך קלה ונוחה לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. עם האספקה הנכונה וקצת תרגול, אתה יכול ליצור מניקור באיכות סלון בנוחות של הבית שלך. חשוב תמיד להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות לפני מריחת כל סוג של לק. הקפידו לצחצח ולהשייף את הציפורניים כדי להסיר רכסים, ולדחוף את הציפורניים לאחור. לאחר מכן יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס, שכבת צבע ושכבת עליון. לבסוף, לרפא כל שכבה במנורת UV או LED למשך מספר דקות. כשתסיימו, הסירו את השכבה הדביקה עם מסיר לק ומרחו כמה טיפות שמן לציפורן כדי להזין את הציפורן. בעזרת השלבים הפשוטים הללו תוכלי ליצור מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן עם לק ג'ל. אז קדימה נסה את זה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן