קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר לק ג’ל

כיצד להסיר לק ג’ל

 

כיצד להסיר לק ג’ל

לק ג’ל הוא דרך מצוינת למראה ציפורניים יפות למשך שבועות ללא צורך בליטוש. אבל כשתהיה מוכן לשנות את המראה שלך, תצטרך לדעת כיצד להסיר את לק הג’ל שלך. הנה כמה טיפים כיצד להסיר את לק הג’ל שלך בצורה בטוחה ומהירה.

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל בתהליך של הסרת לק הג’ל שלך, ודא שיש לך את כל הציוד שאתה צריך. תזדקק לכדורי צמר גפן, פצירה, קוצץ ציפורניים, דוחף לציפורניים, שמן לציפורן, נייר כסף ואציטון.

שלב 2: הכן את הציפורניים שלך

לאחר שאספת את כל הציוד שלך, תרצה להכין את הציפורניים שלך לתהליך ההסרה. התחל בניוק השכבה העליונה של ציפורני הג’ל שלך כדי לשבור את האיטום. לאחר מכן, גזרו את קצות הציפורניים והשתמשו בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורניים לאחור.

שלב 3: השרו כדורי צמר גפן

עכשיו הגיע הזמן להכין את האצטון. שפכו מעט אצטון על צמר גפן והחזיקו אותו על הציפורן למשך כ-10-15 דקות. אתה יכול גם לעטוף כל ציפורן בחתיכת נייר כסף כדי להבטיח שהצמר גפן יישאר במקומו.

שלב 4: לשפשף ולהסיר

לאחר שנגמרו 10-15 הדקות, תוכלי להתחיל לקרצף את שאר הלק ג’ל. השתמשו בצמר גפן כדי לקרצף בעדינות את הציפורניים עד שכל הלק יוסר. אל תשכח להשתמש בשמן לציפורניים כדי לחות לציפורניים ולציפורניים לאחר תהליך ההסרה.

שלב 5: לחות ולהגן

כעת, כשהציפורניים שלך נקיות מלק ג’ל, חשוב להגן עליהן על ידי לחות והזנה. מרחי שמן לציפורן מזין וקרם לחות לציפורניים כדי לשמור על בריאות הציפורניים ולחות. הסרת לק ג’ל היא תהליך פשוט שניתן לעשות בקלות בבית. עם הציוד הנכון וכמה שלבים פשוטים, תוכל להכין את הציפורניים שלך למראה חדש תוך זמן קצר. למידע נוסף, צפו בסרטון הדרכה זה כיצד להסיר לק ג’ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן