קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל בקניון הדר

לק ג'ל בקניון הדר

לק ג'ל בקניון הדר

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים באמצעות נורת UV או LED מיוחדת. יש לו עקביות עבה יותר מלק מסורתי והוא נרפא עם אור UV במקום ייבוש באוויר. לק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. זה גם קל יותר להסרה מאשר לק מסורתי ולא יפגע בציפורן הטבעית שמתחתיו.

היתרונות של לק ג'ל

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור לאורך זמן. הוא עמיד בפני שבבים ואינו דוהה או נשחק במהירות כמו לק רגיל. זה גם מעניק לציפורניים גימור מבריק וברק גבוה שנראה מקצועי ומצוחצח. לק ג'ל גמיש יותר מלק מסורתי ולא ייסדק או נשבר בקלות. הוא גם עמיד יותר במים, כך שזו בחירה טובה למי שמבלה הרבה זמן בבריכה או בחוף הים.

סוגי לק ג'ל להשיג בקניון הדר

הדר קניון מציעה מבחר רחב של לקים ג'ל בצבעים ועיצובים המתאימים לכל סגנון. יש להם מגוון של צבעים קלאסיים כמו אדומים, ורודים ועירומים, כמו גם כמה צבעים ייחודיים יותר כמו פסטלים ומטאליים. הם מציעים גם עיצובי אמנות ציפורניים כמו נצנצים, אומברה ואפקטים משישים.

לק ג'ל נצנצים

הדר קניון מציעה מגוון לקים ג'ל נצנצים המגיעים במגוון צבעים וגדלים. יש להם גם לק נצנצים שמנמן וגם עדין, כמו גם שכבות עליונות נוצצות כדי להוסיף ניצוץ נוסף לכל מניקור.

לק ג'ל Ombre

לק ג'ל של Ombre מושלם למי שרוצה להוסיף קצת צבע למניקור שלה מבלי ללכת על מראה מלא. לקניון הדר יש מגוון של לקים אומברה הדוהים מבהיר לכהה או מכהה לבהיר.

לק ג'ל מט

לק ג'ל מט הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מראה עדין וטבעי יותר. לקניון הדר יש מגוון לקים מאט במגוון צבעים, מוורודים וניודים עמומים ועד כחולים וסגולים נועזים.

הסרת לק ג'ל

לק ג'ל קל להסרה ולא יפגע בציפורן הטבעית שמתחתיו. הדרך הטובה ביותר להסיר לק ג'ל היא להשרות את הציפורניים באציטון במשך כ-10 דקות לפני ליטוש עדין של לק הג'ל. הדר קניון מציע גם שירות הסרת לק מקצועי למי שלא רוצה לעשות זאת בעצמה.לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן בגימור מקצועי. הדר קניון מציעה מבחר רחב של לקים ג'ל בצבעים ועיצובים המתאימים לכל סגנון. מצבעים קלאסיים ועד גווני נצנצים ואומברים, יש משהו לכולם. לק ג'ל קל גם להסרה ולא יפגע בציפורניים הטבעיות שמתחתיו. אז למה לא לנסות לק ג'ל ולקבל את המניקור המושלם עם הדר קניון?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן