קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שאתה צריך לדעת על לימוד ציפורניים לק ג'ל

כל מה שאתה צריך לדעת על לימוד ציפורניים לק ג'ל

כל מה שאתה צריך לדעת על לימוד ציפורניים לק ג'ל

מהן ציפורניים לק ג'ל?

ציפורניים לק ג'ל הן סוג של שיפור ציפורניים מלאכותיות שנמרח עם לק על בסיס ג'ל. הוא דומה ללק רגיל, אבל הוא הרבה יותר עבה ומחזיק מעמד זמן רב יותר. לק ג'ל נרפא עם מנורת UV מיוחדת, והוא נותן גימור יפה ומבריק שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לאקריליק, שכן היא גוזלת פחות זמן ופחות פוגעת בציפורן הטבעית.

כלים שתצטרך

לפני שתתחיל את מסע הלק ג'ל שלך, תצטרך לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. תצטרך פצירה, דוחף לציפורן, חוצץ ציפורניים, שכבת בסיס, לק ג'ל, שכבה עליונה ומנורת UV. תצטרך גם לוודא שיש לך שמן לציפורן, מסיר ציפורניים וכמה כריות צמר גפן בהישג יד.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

ברגע שיש לך את כל הציוד שלך, אתה יכול להתחיל את היישום שלך. התחל בשיוף ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, דחוף לאחור את הציפורניים שלך ומרחי שכבת בסיס. ארפא את שכבת הבסיס עם מנורת ה-UV שלך למשך שתי דקות לפחות. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, מרחי שכבה דקה אחת של לק הג'ל שלך ורפא אותו למשך שתי דקות. אתה יכול לחזור על שלב זה אם אתה רוצה צבע כהה יותר. לבסוף, יש למרוח שכבה עליונה ולרפא אותה למשך שתי דקות.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל, חשוב להקפיד על שימוש בשכבות דקות. אם תמרחי את הלק עבה מדי, זה ייקח יותר זמן להתרפא ואולי לא יימשך כל כך הרבה זמן. עליך גם לוודא שאתה מרפא כל שכבה למשך הזמן המומלץ.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

חשוב להסיר את לק הג'ל בצורה נכונה על מנת למנוע נזק לציפורניים. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר ציפורניים והנחתה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר כסף כדי לשמור את כרית הכותנה במקומה. השאר את כרית הכותנה למשך 10-15 דקות ולאחר מכן הסר בעדינות את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן. אתה אמור להיות מסוגל להסיר בקלות את לק הג'ל עם כרית הכותנה.

טיפים להסרת ג'ל לק

חשוב לוודא שאתה משתמש במסיר ציפורניים באיכות גבוהה. מסירים באיכות נמוכה עשויים שלא להיות חזקים מספיק כדי להסיר את הלק ג'ל ועלולים להזיק לציפורניים שלך. עליך גם לוודא שאתה משאיר את כרית הכותנה למשך פרק הזמן המומלץ.

כיצד לשמור על ציפורני לק ג'ל

לאחר שמריחת והסרת לק הג'ל שלך, חשוב לשמור על הציפורניים שלך. ודא שאתה משתמש בשמן לציפורן כדי לשמור על הציפורניים שלך מוזנות ולחות. כדאי גם לוודא שאתה לובש כפפות בעת ניקוי או מטלות.

טיפים לשמירה על ציפורני לק ג'ל

חשוב לוודא שאתה משתמש בשמן לציפורן באיכות גבוהה. עליך גם לוודא שאתה נמנע מפעילויות שעלולות לפגוע בציפורניים שלך, כמו שימוש בציפורניים ככלי. אם אתה רוצה ללמוד עוד על ציפורניים לק ג'ל, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן