קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל עם נקודות

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל עם נקודות

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל עם נקודות

לק ג'ל עם נקודות: היסודות

לק ג'ל עם נקודות הוא דרך יצירתית ומהנה לשייף ציפורניים. זוהי דרך קלה ובעלות נמוכה ליצור הצהרה עם ציפורניים. אמנות הציפורניים נהדרת לאירועים מיוחדים, כמו חתונות, ימי הולדת, או סתם לבוש יומיומי. התהליך פשוט ואין צורך בכלים מיוחדים. בנוסף, זו דרך מצוינת להפגין יצירתיות ולהוסיף קצת כיף לציפורניים.

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא עם אור UV או LED. הוא עבה ועמיד יותר מהלק המסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה קל ליישום, וזה נראה נהדר לפרקי זמן ארוכים יותר.

כיצד למרוח לק ג'ל עם נקודות:

מריחת לק ג'ל עם נקודות קלה ודורשת רק כמה שלבים. ראשית, התחל בהכנת הציפורניים. זה כולל הסרת כל לק קודם, שיוף הציפורניים, דחיפת הציפורניים לאחור ושטיפת הידיים במים וסבון. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. שכבת בסיס חשובה כדי להגן על הציפורניים מהצבע וכדי לעזור לנקודות להיצמד. לאחר מריחת שכבת הבסיס, אפרו את הציפורניים למשך הזמן המומלץ, בדרך כלל בין 30 שניות לדקה. לאחר מכן, מרחי את צבע לק ג'ל לפי בחירה. רפא את הציפורניים שוב למשך הזמן המומלץ. כדי ליצור את הנקודות, השתמש בכלי מנקד או במברשת דקה כדי לטבול בלק הג'ל. הניחו את הנקודות על הציפורניים בכל תבנית שתרצו. לרפא את הציפורניים שוב למשך הזמן המומלץ. לבסוף, מרחי שכבה עליונה של לק ג'ל. זה יעזור לנקודות להחזיק מעמד זמן רב יותר וליצור גימור מבריק. לרפא את הציפורניים לזמן המומלץ ולאחר מכן לשטוף את הידיים במים וסבון.

טיפים למריחת לק ג'ל עם נקודות

-בחרי לקים המיועדים במיוחד ללק ג'ל. -לשמור על הציפורניים נקיות ויבשות בעת עבודה עם לק ג'ל.-עבוד בשכבות דקות כדי למנוע בעבוע.-השתמש בכלי מנקד או במברשת דקה כדי ליצור את הנקודות.-היה יצירתי עם העיצובים.-לרפא את הציפורניים זמן מומלץ. -אל תשכח את המעיל העליון!

סיכום

לק ג'ל עם נקודות הוא דרך קלה ומהנה להוסיף מראה ייחודי ויצירתי לציפורניים. בעזרת כמה שלבים פשוטים, קל ליצור עיצובים יפים ומושכים את העין. בנוסף, לק ג'ל מחזיק עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. קבלו השראה וצרו כמה מראות מדהימים עם לק ג'ל ונקודות! למידע נוסף על לק ג'ל עם נקודות, בדוק את הסרטון הזה !

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן