קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שיק One Step

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שיק One Step

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שיק One Step

מהו לק ג'ל שיק וואן סטפ?

Chic One Step Gel לק הוא לק מהפכני המעניק גימור מבריק לאורך זמן ללא צורך בשכבת בסיס או שכבת עליון. זוהי הדרך המושלמת להשיג ציפורניים דמויות סלון ללא הטרחה וההוצאות של מניקור ג'ל מסורתי. הנוסחה פשוטה: פשוט מרחי שכבה אחת מהלק, תרפא אותו עם מנורת לד למשך דקה, ואז יש לך מניקור יפה ומבריק שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים! הלק קל להסרה גם בעזרת מסיר לק רגיל, כך שאת לא צריכה לדאוג מפגיעה בציפורניים.

היתרונות של לק ג'ל שיק One Step

ללק ג'ל שיק One Step יש הרבה יתרונות שהופכים אותו לאלטרנטיבה מצוינת למניקור ג'ל מסורתי. הנה רק כמה מהיתרונות של שימוש בלק ג'ל שיק One Step:

  • קל למריחה ולריפוי – רק שכבה אחת ודקה אחת של אשפרה עם מנורת LED
  • הוא מספק גימור יפה ומבריק שנמשך עד שבועיים
  • זה קל להסיר עם מסיר לק רגיל
  • הנוסחה נקייה מכימיקלים קשים ורעלים, כך שהיא בטוחה לציפורניים שלך
  • זוהי אלטרנטיבה במחיר סביר למניקור ג'ל סלון מקצועי

כיצד להשתמש בלק ג'ל שיקי One Step

השימוש בשיק One Step ג'ל לק קל – כל מה שאתה צריך זה הלק, מנורת LED ומסיר לק רגיל. הנה איך להשיג ציפורניים דמויות סלון עם לק ג'ל שיק One Step:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל את המניקור שלך, חשוב להכין את הציפורניים שלך. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים שלך ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, נקו את הציפורניים עם חומר ניקוי על בסיס אלכוהול כדי להסיר לכלוך או שמן.

שלב 2: החל את הפולנית

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, זה הזמן למרוח את הלק. התחל בניעור הבקבוק כדי לוודא שהלק מעורבב כראוי. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה אחת של הלק על כל ציפורן, הקפידי לאטום את קצוות הציפורן בעזרת המברשת.

שלב 3: לרפא את הפולנית

לאחר מריחת הלק, הגיע הזמן לרפא אותו עם מנורת לד. הנח את ידך במנורה למשך דקה אחת כדי לאפשר ללק להתייצב כראוי. לאחר דקה אחת, המניקור שלך הושלם!

שלב 4: הסר את הפולנית

כאשר את מוכנה להסיר את הלק, פשוט השתמשי במסיר לק רגיל. השרו כרית צמר גפן במסיר, ואז לחצו אותה על הציפורניים למשך מספר שניות כדי לשחרר את הלק. לאחר מספר דקות, הלק אמור להחליק בקלות מהציפורניים שלך.

לסיכום

לק ג'ל שיק One Step הוא הדרך המושלמת להשיג ציפורניים דמויות סלון ללא הטרחה וההוצאות של מניקור ג'ל מסורתי. הפורמולה קלה לשימוש ומספקת גימור יפה ומבריק שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים. בנוסף, הוא נקי מכימיקלים קשים ורעלים, כך שהוא בטוח לציפורניים שלך. אז למה שלא תנסה ותראה בעצמך?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן