קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שאתה צריך לדעת על מכונות הום ג'ל פוליש

כל מה שאתה צריך לדעת על מכונות הום ג'ל פוליש

כל מה שאתה צריך לדעת על מכונות הום ג'ל פוליש

מהי מכונת פוליש ג'ל ביתית?

מכונת לק ג'ל ביתית היא מכשיר המשמש למריחת לק מסוג מיוחד שמחזיק מעמד זמן רב יותר מהלק המסורתי. את הלק ג'ל מורחים במכשיר פולט אור, המסייע ללק להתייצב ולהיצמד לציפורן. התוצאה היא מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להימשך עד שבועיים.

איך עובדת מכונת פוליש ג'ל ביתית?

כדי להשתמש במכונת לק ג'ל ביתית, מתחילים במריחת שכבה דקה של לק ג'ל על הציפורן. ברגע שזה נעשה, אתה מניח את האצבע שלך בתוך המכונה, שהיא בדרך כלל קופסה קטנה או כוס. לאחר מכן המכונה פולטת אור UV, שעוזר ללק להתקשות ולהיצמד לציפורן. לאחר מספר דקות, הציפורן מתרפאת והלק ג'ל מוכן להסרה.

יתרונות השימוש במכונת פוליש ג'ל ביתית

לשימוש במכונת לק ג'ל ביתית יש כמה יתרונות מרכזיים על פני שימוש בלקים מסורתיים. אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שהלק ג'ל מחזיק הרבה יותר זמן מלק רגיל, לרוב עד שבועיים. בנוסף, הלק הרבה יותר עמיד בפני שבבים ועמיד מלק רגיל, כך שהוא לא יישבר או יתבלה כל כך מהר. יתרון נוסף של שימוש במכונת לק ג'ל ביתית הוא שהוא משתלם יותר מאשר ללכת לסלון. מניקור ג'ל בסלונים יכול להיות די יקר, אבל עם מכונת לק ג'ל ביתית, אתה יכול להשיג את אותו מראה בשבריר מהעלות.

סוגי מכונות הום ג'ל פוליש

קיימים היום בשוק מספר סוגים של מכונות לק ג'ל ביתיות. מכונות מסוימות מגיעות כערכות הכל באחד, הכוללות את המכשיר, לקים ג'ל ופריטים אחרים שאתה צריך כדי להתחיל. מכונות אחרות הן מכשירים עצמאיים, שרק דורשים ממך לקנות את הלקים בג'ל בנפרד. סוג המכונה שתבחר יהיה תלוי בתקציב שלך ובתדירות שבה אתה מתכנן להשתמש בה. ערכות All-in-one הן לרוב יקרות יותר, אך הן אופציה מצוינת אם אתם מתכננים להשתמש במכונה באופן קבוע. מכשירים עצמאיים הם בדרך כלל סבירים יותר, אבל הם לא מגיעים עם כל התוספות שעושים ערכות ה-all-in-one.

כיצד להשתמש במכונת פוליש ג'ל ביתית

השימוש במכונת לק ג'ל ביתית הוא די פשוט, אבל יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך להפיק את המרב מהמכונה שלך. ראשית, חשוב לוודא שהציפורניים נקיות ויבשות לפני מריחת הלק. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק ג'ל על הציפורן והניחי את האצבע במכונה. לאחר שהמכונה פולטת את אור ה-UV, הציפורן שלך מתרפאת ואתה יכול להסיר את הלק. ברגע שהציפורניים שלך מתרפאות, אתה יכול להוסיף שכבת עליון כדי לעזור ללק להחזיק מעמד עוד יותר. חשוב גם לוודא שאתה מנקה את המכונה שלך באופן קבוע כדי למנוע הצטברות של לק ג'ל על המכשיר.

סיכום

מכונות לק ג'ל ביתיות הן דרך מצוינת להשיג מניקור איכותי בסלון בבית. הם קלים לשימוש ויכולים לעזור לך להשיג מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להימשך עד שבועיים. ישנם מספר סוגים של מכונות זמינות, כך שתוכלו למצוא אחת שתתאים לתקציב ולצרכים שלכם. עם קצת תרגול, אתה יכול להיות טוב בדרך לקבל ציפורניים באיכות סלון בבית. למידע נוסף על מכונות לק ג'ל ביתיות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן