קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כל מה שאתה צריך לדעת על ערכות לק ג'ל

כל מה שאתה צריך לדעת על ערכות לק ג'ל

כל מה שאתה צריך לדעת על ערכות לק ג'ל

ערכות לק ג'ל – הבסיס

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים באיכות סלון בבית. אבל אם אתה רוצה לעשות את זה בעצמך, תצטרך את ערכת לק ג'ל המתאימה. עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות קשה לבחור נכון. לכן ריכזנו את המדריך הזה כדי לעזור לך למצוא את ערכת לק ג'ל הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

מהי ערכת לק ג'ל?

ערכת לק ג'ל היא סט של מוצרים וכלים שתוכל להשתמש בהם כדי למרוח לק ג'ל בבית. הערכות כוללות לרוב מעיל בסיס ג'ל, מעיל עליון ג'ל ומערכת של צבעי לק. הם גם מגיעים בדרך כלל עם מנורת UV או LED, המרפאת את הלק ג'ל כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים.

מהם היתרונות של שימוש בערכת לק ג'ל?

ערכות לק ג'ל מציעות מספר יתרונות על פני לק מסורתי. היתרון הגדול ביותר הוא שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל – עד שבועיים ללא שבבים. זה אומר שאת לא צריכה לדאוג למריחה חוזרת של לק כל הזמן. ללק ג'ל יש גם גימור מבריק שנראה יותר כמו מניקור מקצועי.

בחירת ערכת לק ג'ל נכונה

כשזה מגיע לבחירת ערכת לק ג'ל, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, תרצה לוודא שהערכה מגיעה עם הכלים והמוצרים הנכונים. חפש ערכה הכוללת בסיס ומעיל עליון איכותיים, כמו גם מבחר טוב של צבעים. חשוב גם לחפש ערכה הכוללת מנורת UV או LED לריפוי הלק ג'ל. כדאי גם לשקול את התקציב שלך. ערכות לק ג'ל נעות במחירים בין 30 ל-100 דולר או יותר, תלוי באיכות המוצרים ומספר הצבעים הכלולים. אם אתה רק בתחילת הדרך, אולי תרצה לבחור באפשרות ידידותית לתקציב.

כיצד להשתמש בערכת לק ג'ל

השימוש בערכת לק ג'ל הוא די פשוט, אבל יש כמה שלבים שתרצו לבצע כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. התחל בהכנת הציפורניים שלך על ידי שיוקן ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו מתחת למנורה. לאחר מכן, מרחי שתי שכבות של לק ג'ל, שריפי כל אחת למשך שתי דקות. לבסוף, לסיים עם שכבת עליון ולרפא במשך שתי דקות. להוראות מפורטות יותר כיצד להשתמש בערכת לק ג'ל, עיין בסרטון הדרכה זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

סיכום

ערכות לק ג'ל הן דרך קלה ומשתלמת להשיג ציפורניים באיכות סלון בבית. עם הערכה המתאימה, אתה יכול לקבל תוצאות לאורך זמן וגימור מבריק. רק הקפד לעשות את המחקר שלך כדי למצוא את ערכת לק ג'ל הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן