קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » ערכת לק ג'ל ביתית מומלצת

ערכת לק ג'ל ביתית מומלצת

ערכת לק ג'ל ביתית מומלצת

מהי ערכת לק ג'ל ביתית?

ערכות לק ג'ל הן דרך מצוינת להשיג ציפורניים במראה מקצועי מהנוחות של הבית שלך. במקום ללכת לסלון כל כמה שבועות למניקור חדש, תוכלי לחסוך זמן וכסף על ידי ביצוע זה בעצמך. בנוסף, לק ג'ל עמיד ועמיד יותר מלק רגיל, כך שאת לא צריכה לדאוג לצ'יפים או דהייה.

מה לחפש בערכת לק ג'ל ביתית

כאשר קונים ערכת לק ג'ל ביתית, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, ודא שהערכה כוללת מנורת UV או LED. זה מה שמרפא את הלק ג'ל ועוזר לו להחזיק מעמד עד שלושה שבועות. לאחר מכן, ודא שהערכה כוללת שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל לבחירתך. חלק מהערכות מגיעות גם עם חוצצים לציפורניים ומקלות לציפורן, שהם שימושיים להכנה ולניקוי הציפורניים. לבסוף, בדוק את הביקורות כדי לוודא שהערכה יעילה וקלה לשימוש.

ערכת לק ג'ל ביתית הטובה ביותר

ערכת הלק ג'ל הביתית הטובה ביותר היא זו שמתאימה לתקציב שלך ויש בה את כל הפריטים שאתה צריך. להלן כמה מהערכות המדורגות ביותר שאולי תרצה לשקול:

ערכת התחלה מלאה של ג'ל II 3-in-1

ערכת ההתחלה המלאה של Gel II 3-in-1 היא אופציה נהדרת למתחילים. הוא כולל מנורת LED, שכבת בסיס, מעיל עליון ובחירה בין חמישה או שבעה צבעי לק ג'ל. הערכה מגיעה גם עם חוצצים לציפורניים ומקלות לציפורן, מה שהופך אותה מושלמת לביצוע מניקור מלא בבית.

ערכת לק ג'ל של Modelones

ערכת הלק ג'ל של Modelones היא עוד אפשרות מצוינת. הוא כולל מנורת UV, שכבת בסיס, שכבת עליון ו-12 ג'לים צבעוניים. בנוסף, הוא מגיע עם מקדחה לציפורניים וכלים נוספים ליצירת עיצובים ייחודיים.

ערכת לק ג'ל של ג'לן

ערכת הלק ג'ל של Gellen היא אופציה נהדרת ידידותית לתקציב. הוא כולל מנורת LED, מעיל בסיס, מעיל עליון ושישה ג'לים צבעוניים. בנוסף, המנורה מתכווננת, כך שתוכל להתאים אישית את זמן הריפוי שלך.

טיפים למניקור ג'ל עשה זאת בעצמך

כעת, לאחר שבחרתם את ערכת לק ג'ל הביתית שלכם, הגיע הזמן להתחיל. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשיג את המניקור המושלם בכל פעם:

הכן את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל, הקפידו להכין את הציפורניים. השתמש במאגר ציפורניים ובמקל לציפורן כדי להסיר כל לכלוך או שמן מהציפורניים שלך.

לרפא, לא לאפות

המפתח למניקור עמיד הוא לרפא את הלק ג'ל, לא לאפות אותו. הניחו את ידכם במנורה למשך הזמן המומלץ, והקפידו לעקוב אחר ההוראות לכל שכבה.

שמור על זה נקי

אם את רוצה שהמניקור שלך ייראה מקצועי, חשוב לשמור עליו נקי. השתמש במברשת ציפורניים ובאלכוהול כדי לנגב כתמים או לק עודף.

תעטוף את זה

לאחר סיום המניקור שלך, הקפד לאטום אותו עם שכבת עליון. זה יעזור להגן על לק הג'ל שלך ולשמור על מראה מבריק וחדש.

סיכום

להשיג מאנית במראה מקצועי בבית זה קל יותר ממה שאתה חושב. עם ערכת לק ג'ל ביתית נכונה וכמה טיפים, תוכל לקבל ציפורניים באיכות סלון תוך זמן קצר. לטיפים נוספים על מניקור עשה זאת בעצמך, עיין במדריכים של ערכת לק ג'ל ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן