קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל יד 2

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל יד 2

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל יד 2

מהו פוליש ג'ל יד שניה?

לק ג'ל יד 2 הוא סוג של לק הנמרח בשני שלבים. ראשית, מורחים את שכבת הבסיס, שהיא לרוב לק שקוף או בעל גוון קל שעוזר לצבע להיצמד לציפורן. לאחר ייבוש שכבת הבסיס, מורחים את שכבת הצבע. זוהי שכבת הלק שמספקת את הצבע הרצוי לציפורניים שלך. לבסוף מורחים שכבת עליון המסייעת להגן על שכבת הצבע ולהגדיל את אורך חיי המניקור.

היתרונות של פוליש ג'ל יד 2

ללק ג'ל יד 2 מספר יתרונות על פני לק רגיל. ראשית, הוא עמיד יותר מלק רגיל. בגלל הקשר החזק במיוחד שלו, הוא יכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם לא דורש אור UV כדי לרפא, מה שהופך אותו נוח יותר לשימוש בבית. בנוסף, המעיל העליון מוסיף ברק ומבריק נוסף לציפורניים, מה שגורם להן להיראות אפילו יותר אטרקטיביות.

חסרונות של פוליש ג'ל יד 2

למרות שללק ג'ל יד 2 יש את היתרונות שלו, יש גם כמה חסרונות. ראשית, יכול להיות קשה להסיר אותו. לק רגיל ניתן להסיר עם מסיר לק, אבל לק ג'ל יש להשרות במסיר על בסיס אצטון. זה יכול לקחת זמן ויכול להיות קשה על הציפורניים אם נעשה לעתים קרובות מדי. בנוסף, לק ג'ל יד 2 יכול להיות יקר, מכיוון שהוא מצריך בדרך כלל שימוש בשכבת בסיס ושכבת עליון בנוסף לשכבת הצבע.

השוואה מהירה

לק רגיל פוליש ג'ל יד 2
מחזיק עד שבוע מחזיק עד שבועיים
דורש מסיר לק דורש מסיר על בסיס אצטון
אין צורך במעיל עליון שכבת עליון נדרשת לברק נוסף
לא יקר יָקָר

טיפים למריחת לק ג'ל יד 2

מריחת לק ג'ל יד 2 היא קצת יותר מורכבת ממריחת לק רגיל, אבל עם תרגול, תוכלי לעשות זאת במהירות ובקלות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

  • ודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות לפני מריחת שכבת הבסיס.
  • למרוח שכבות דקות של פוליש לתוצאות הטובות ביותר.
  • לרפא כל שכבת פוליש במנורת UV או LED לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • הקפד למרוח שכבת עליון לתוספת ברק והגנה.
  • השתמש במסיר על בסיס אצטון כדי להסיר את הלק כאשר אתה מוכן להחליף צבעים.

שאלות ותשובות

  • ש: האם ניתן להשתמש בלק ג'ל יד 2 על ציפורניים טבעיות?
    ת: כן, ניתן להשתמש בלק ג'ל יד 2 על ציפורניים טבעיות. חשוב לוודא שהציפורניים נקיות ויבשות לפני מריחת הלק כדי להבטיח קשר חזק.
  • ש: באיזו תדירות יש להסיר לק ג'ל יד 2?
    ת: מומלץ להסיר לק ג'ל יד 2 כל שבועיים. זה יעזור לשמור על בריאות הציפורניים שלך ולמנוע נזק למיטת הציפורן.
  • ש: האם ניתן להשתמש לק ג'ל יד 2 על ציפורניים מלאכותיות?
    ת: כן, ניתן להשתמש בלק ג'ל יד 2 על ציפורניים מלאכותיות, עם זאת, חשוב לוודא שהציפורניים המלאכותיות תקינות לפני מריחת הלק.

סיכום

לק ג'ל יד 2 הוא סוג של לק שיש לו מספר יתרונות על פני לק רגיל, כמו עמידה של עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. עם זאת, יכול להיות קשה להסירו ובדרך כלל הוא יקר יותר מלק רגיל. בעת מריחת לק ג'ל יד 2, חשוב לוודא שהציפורניים נקיות ויבשות לפני מריחת שכבת הבסיס ולהשתמש בשכבות לק דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר. בנוסף, מומלץ להסיר את הלק כל שבועיים כדי לשמור על בריאות הציפורניים. עם תרגול, מריחת לק ג'ל יד 2 יכולה להיות תהליך מהיר וקל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן