קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כמה עולה לק ג'ל?

כמה עולה לק ג'ל?

כמה עולה לק ג'ל?

סקירת עלות לק ג'ל

לק ג'ל הוא אפשרות מניקור פופולרית שיכולה להימשך מספר שבועות. ככזה, אנשים רבים בוחרים בסוג זה של מניקור כדי לחסוך זמן וכסף. בעוד שהעלות של לק ג'ל יכולה להשתנות בהתאם לאן אתה הולך, העלות הממוצעת היא בסביבות $30 – $50. בנוסף לעלות הלק ג'ל, גם עלות שירות המניקור עצמו יכולה להשתנות. לדוגמה, מכוני ציפורניים רבים גובים תשלום נוסף עבור מניקור ג'ל, שכן הוא דורש יותר מיומנות וזמן מאשר מניקור רגיל. זה יכול להוסיף בין $10 – $30 לעלות הכוללת של השירות.

עלות לק ג'ל עשה זאת בעצמך

אם את מעוניינת לחסוך כסף, את יכולה גם לעשות לק ג'ל עשה זאת בעצמך בבית. אפשרות זו בדרך כלל עולה הרבה פחות מאשר לעשות ציפורניים בסלון. עלות האספקה תשתנה בהתאם למותג ולסוג לק הג'ל שתבחר, אך תוכל לצפות לשלם בין $10 – $30. בנוסף לעלות הלק ג'ל, תצטרך גם לקנות כמה אספקה אחרת, כגון מנורת UV או LED, שכבת בסיס, שכבת עליון ושמן לציפורן. פריטים אלה יכולים לעלות בין $10 – $50, תלוי במותג ובסוג שתבחר.

איך לחסוך כסף על לק ג'ל

אם אתה מחפש לחסוך כסף על לק ג'ל, יש כמה אפשרויות שונות. אחת הדרכים לחסוך היא לקנות פריטים מוזלים. חנויות רבות מציעות הנחות על לק ג'ל, במיוחד בסיילים ובחגים. אתה יכול גם לחפש קופונים וקודי קידום באינטרנט. דרך נוספת לחסוך בלק ג'ל היא לעשות זאת בעצמך. בעוד שהעלות הראשונית של האספקה עשויה להיות גבוהה יותר מאשר ביצוע ציפורניים במספרה, החיסכון לטווח ארוך עשוי להיות משמעותי. בנוסף, לק ג'ל עשה זאת בעצמך יכול להיות דרך מהנה ויצירתית לקבל את המראה שאתה רוצה מבלי לבזבז הרבה כסף. בסך הכל, לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת להשיג את המראה העמיד הרצוי מבלי לשבור את הכיס. למידע נוסף על העלות של לק ג'ל, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן