קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל במהלך תשעת הימים: האם זה מותר?

לק ג'ל במהלך תשעת הימים: האם זה מותר?

לק ג'ל במהלך תשעת הימים: האם זה מותר?

מהם תשעת הימים?

תשעת הימים הם פרק זמן בלוח היהודי שמתחיל ביום הראשון של חודש אב ומסתיים ביום התשיעי, יום לפני תשעה באב. זה הזמן להתאבל על חורבן שני המקדשים בירושלים, כמו גם לטרגדיות רבות אחרות שפקדו את העם היהודי לאורך ההיסטוריה. ככזה, אנשים רבים בוחרים להימנע מפעילויות מסוימות במהלך תקופה זו, כגון האזנה למוזיקה או אכילת בשר.

האם אתה עדיין יכול לעשות לק ג'ל?

התשובה הקצרה היא כן, אתה עדיין יכול לעשות לק ג'ל במהלך תשעת הימים. למרות שחלק מהאנשים בוחרים להימנע מפעילויות מסוימות, אין מניעה לעשות מניקור או פדיקור בתקופה זו. למעשה, אנשים רבים מגלים שטיפול במניקור עוזר להרים את מצב הרוח שלהם ולגרום להם להרגיש טוב יותר.

היו מודעים למראה החיצוני שלכם

חשוב לציין, עם זאת, שאתה צריך להיות מודע למראה שלך במהלך תשעת הימים. זה לא הזמן להשוויץ או להיות נוצץ. במקום זאת, אנשים צריכים להתמקד בלהיות יותר מופנמים ולהרהר בטרגדיות שפקדו את העם היהודי.

האם להימנע מלק ג'ל?

בסופו של דבר, כל אחד יכול להחליט אילו פעילויות מתאימות במהלך תשעת הימים. יש אנשים שבוחרים להימנע מפעילויות מסוימות כמו מניקור או פדיקור, בעוד שאחרים מרגישים שזה בסדר לעשות זאת. בסופו של דבר, חשוב להיות מודעים לרגשות שלך ולהחליט מה הכי טוב בשבילך.

סיכום

לסיכום, מותר לעשות לק ג'ל בתשעת הימים. עם זאת, חשוב להיות מודע למראה החיצוני שלך בזמן הזה ולהיות מודע לרגשות שלך. בסופו של דבר, כל אחד יכול להחליט אילו פעילויות מתאימות במהלך תשעת הימים.

  • תשעת הימים הם פרק זמן בלוח היהודי שמתחיל ביום הראשון של חודש אב ומסתיים ביום התשיעי.
  • אין מניעה לעשות מניקור או פדיקור בתקופה זו.
  • חשוב להיות מודע להופעתך במהלך תשעת הימים ולהתמקד בלהיות יותר מופנם ולהרהר בטרגדיות שפקדו את העם היהודי.
  • בסופו של דבר, כל אחד יכול להחליט אילו פעילויות מתאימות במהלך תשעת הימים.

לעשות ציפורניים במהלך תשעת הימים יכולה להיות פעילות מהנה וטיפולית, אבל חשוב להיות מודעים לרגשות שלך ולוודא שאתה מכבד את האירוע. למידע נוסף על תשעת הימים, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה !

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן