קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל: כל מה שצריך לדעת על תל אביב

לק ג'ל: כל מה שצריך לדעת על תל אביב

. לק ג'ל: כל מה שצריך לדעת על תל אביב

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא באור אולטרה סגול (UV). זוהי בחירה פופולרית עבור מניקור ופדיקור מכיוון שהיא מספקת גימור עמיד לאורך זמן, מבריק ועמיד מאוד בפני סתתים וקילופים. לק ג'ל מיושם באותו אופן כמו לק רגיל, אבל הוא דורש אור UV כדי לרפא ולהיקשר עם הציפורניים. התוצאה היא מניקור או פדיקור מבריק במראה מקצועי שיכול להימשך שבועות עם מעט מאוד תחזוקה.

היתרונות של לק ג'ל

לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור או פדיקור לאורך זמן. זה נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אבל זה דורש אור UV כדי לרפא ולהיקשר עם הציפורניים. תהליך ריפוי זה עוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר מלק רגיל. זה יכול להימשך עד שלושה שבועות ללא שבבים או קילופים. הוא גם מספק גימור מבריק שעמיד מאוד בפני שריטות וכתמים. גם לק ג'ל קל מאוד להסרה. בניגוד ללק רגיל, שלעיתים קרובות דורש כימיקלים קשים להסרה, לק ג'ל ניתן להסיר בעזרת צמר גפן פשוט ספוג באצטון. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להימנע מכימיקלים קשים ולחסוך זמן.

איפה משיגים לק ג'ל בתל אביב

לק ג'ל זמין באופן נרחב בתל אביב. רוב מכוני הציפורניים מציעים ג'ל מניקור ופדיקור. בנוסף, חנויות רבות למוצרי יופי נושאות לק ג'ל ואת הכלים הדרושים למריחה ולריפויו.

כמה עולה לק ג'ל?

עלות לק ג'ל בתל אביב משתנה בהתאם לסלון או לחנות ולסוג המוצר בו משתמשים. ככלל, מניקור או פדיקור ג'ל בסיסי עולה בין 50 ל-80 שקלים. מחיר זה כולל את עלות המוצר והאפליקציה.

השוואה מהירה

סוג של פולנית זמן להגיש מועמדות זמן להסיר מֶשֶׁך
רגיל 5-10 דקות 15 דקות 2-3 ימים
לְהַגלִיד 15-20 דקות 5-10 דקות 2-3 שבועות

לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת להוסיף ברק ועמידות לציפורניים שלך במינימום מאמץ. זוהי בחירה פופולרית עבור מניקור ופדיקור, והיא זמינה באופן נרחב בתל אביב. עם המוצר הנכון והיישום הנכון, זה יכול להימשך שבועות עם מעט מאוד תחזוקה. אם את מחפשת גימור עמיד לאורך זמן ומבריק, לק ג'ל הוא הדרך ללכת. למידע נוסף על לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן