קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל לשימוש ביתי: כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל לשימוש ביתי: כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל לשימוש ביתי: כל מה שצריך לדעת

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח כמו לק רגיל אך דורש ריפוי תחת אור אולטרה סגול (UV) או LED. זה מעניק ללק גימור מבריק ועמיד לאורך זמן שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים. לק ג'ל יכול להגיע במגוון צבעים וגימורים, ממט ועד לשימרי והולוגרפי.

מהם הסוגים השונים של פוליש ג'ל?

לק ג'ל מגיע בשני סוגים: ג'ל לספוג וג'ל ללא ניגוב. ג'ל לספוג הוא סוג של פוליש הדורש הסרה באמצעות אצטון או מסיר על בסיס אצטון. ג'ל ללא ניגוב אינו דורש אצטון וניתן להסירו בעזרת פצירה או חיץ.

איך מורחים ג'ל לק בבית?

מריחת לק ג'ל בבית היא לא קשה כמו שזה נראה. ראשית, עליך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף כדי להיפטר מכל רכסים או בליטות. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה תחת אור UV או LED. לאחר מכן, מרחו שתי שכבות של לק ג'ל שבחרת, ותרפא כל שכבה מתחת לאור. לבסוף, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה, לרפא אותה ולהסיר את השכבה הדביקה על ידי ניגוב עם מטלית נטולת מוך.

אילו כלים אתה צריך כדי למרוח לק ג'ל בבית?

כדי למרוח לק ג'ל בבית תזדקקו לנורת UV או לד, פצירה, חוצץ, מטלית נטולת מוך ואציטון (לג'ל ספיגה). תצטרך גם מעיל בסיס, מעיל עליון וצבע לפי בחירתך.

האם יש טיפים למריחת לק ג'ל בבית?

כן! הנה כמה טיפים למריחת לק ג'ל בבית:

  • השתמש תמיד בשכבה דקה של פוליש ורפא כל שכבה מתחת לאור UV או LED.
  • יש לוודא שהמעיל אחיד ואין בועות בלק.
  • נגב את השכבה הדביקה עם מטלית נטולת מוך לאחר ריפוי.
  • הניחו לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה.
  • התחל עם מיטת ציפורניים נקייה והשתמש בשכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים שלך.

האם אפשר להסיר ג'ל לק בבית?

כן, אתה יכול להסיר לק ג'ל בבית. כדי להסיר ג'ל ספיגה, תצטרכו להשרות את הציפורניים באציטון או במסיר על בסיס אצטון. עבור ג'ל ללא ניגוב, אתה יכול לנייק או לחצץ את הלק.

שאלות ותשובות

ש: האם לק ג'ל פוגע בציפורניים שלך?
ת: לא, לק ג'ל לא פוגע בציפורניים שלך. למעשה, זה יכול לעזור להגן ולחזק את הציפורניים שלך, כל עוד אתה משתמש בשכבת בסיס ומסיר את הלק בצורה נכונה. ש: באיזו תדירות כדאי למרוח לק ג'ל?
ת: כדאי למרוח לק ג'ל כל שבועיים כדי לשמור על הגימור המבריק והעמיד לאורך זמן. אתה יכול גם למרוח מחדש לק ג'ל בתדירות שתרצה. ש: מהי הדרך הטובה ביותר למנוע סתתים?
ת: הדרך הטובה ביותר למנוע סתתים היא למרוח שכבות דקות של פוליש ולרפא כל שכבה תחת UV או LED. כדאי גם להימנע מהרטבת הציפורניים לפחות שעתיים לאחר היישום. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור או פדיקור מבריק ועמיד לאורך זמן. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו למרוח לק ג'ל בבית בקלות. רק זכור להכין את הציפורניים שלך, להשתמש בשכבות לק דקות, ולרפא כל שכבה תחת נורת UV או LED לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן