קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל: שדרות, ירושלים ורמת גן

לק ג'ל: שדרות, ירושלים ורמת גן

לק ג'ל: שדרות, ירושלים ורמת גן

הסוגים השונים של לק ג'ל

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח כמו לק רגיל, אך נרפא ומתקשה באמצעות חשיפה לאור אולטרה סגול. לק מסוג זה יכול להחזיק מעמד עד שבועיים וידוע בגימור המבריק שלו ובאיכויות העמידות בפני שבבים. לק ג'ל זמין במגוון צבעים ומרקמים, והוא הופך ליותר ויותר פופולרי בערים כמו שדרות, ירושלים ורמת גן.

לק ג'ל בשדרות

בשדרות לק ג'ל הוא בחירה פופולרית למי שמחפשת מניקור לאורך זמן. בעיר פועלים סלונים וספא רבים המתמחים בלק ג'ל, ורבים מהסלונים הללו מציעים מגוון צבעים ומרקמים לבחירה. לק ג'ל זמין גם ברבות מהחנויות הקמעונאיות של שדרות.

לק ג'ל בירושלים

ממש כמו בשדרות, לק ג'ל הוא בחירה פופולרית עבור מי שמחפשת מניקור עמיד בירושלים. בעיר פועלים מגוון סלונים וספא המתמחים בלק ג'ל. רבים מהסלונים הללו מציעים מבחר רחב של צבעים ומרקמים, ולק ג'ל נמכר גם ברבות מהחנויות הקמעונאיות בירושלים.

לק ג'ל ברמת גן

ברמת גן לק ג'ל הוא בחירה פופולרית למי שמחפשת מניקור לאורך זמן. בעיר שוכנים מספר סלונים וספא המתמחים בלק ג'ל, ורבים מהסלונים הללו מציעים מגוון צבעים ומרקמים לבחירה. לק ג'ל זמין גם ברבות מהחנויות הקמעונאיות של רמת גן.

היתרונות של לק ג'ל

ללק ג'ל יש מספר יתרונות, ביניהם גימור מבריק, איכויות עמידות בפני שבבים ויכולת להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק מסוג זה גם פחות מזיק לציפורניים מאשר לק מסורתי, שכן הוא אינו מכיל כימיקלים קשים.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל. ראשית, יש לנקות את הציפורניים ולהכין אותן בשמן לציפורן. לאחר מכן, יש ללטש ולעצב את הציפורניים. לאחר מכן יש למרוח שכבת בסיס ולאפשר להתייבש, ולאחר מכן שתי שכבות דקות של לק ג'ל. לבסוף, יש לרפא את הציפורניים תחת אור אולטרה סגול.

איפה אפשר למצוא לק ג'ל בשדרות, ירושלים ורמת גן

לק ג'ל ניתן להשיג במגוון מכוני וספא בשדרות, ירושלים ורמת גן. הוא זמין גם ברבות מהחנויות הקמעונאיות של הערים.

השוואה מהירה

עִיר סלונים/ספא חנויות קמעונאיות
שדרות כן כן
ירושלים כן כן
רמת גן כן כן

לק ג'ל הוא סוג של לק שהולך והופך פופולרי בערים כמו שדרות, ירושלים ורמת גן. הוא זמין במגוון סלונים וספא בערים אלו, כמו גם ברבות מהחנויות הקמעונאיות של הערים. לק ג'ל מציע גימור מבריק, איכויות עמידות בפני שבבים, ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל, ויש להיעשות עם שכבת בסיס, שתי שכבות דקות של לק ג'ל ותהליך ריפוי באור אולטרה סגול. עם המוצרים והטכניקות הנכונות, לק ג'ל יכול לתת מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן