קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » מבנה אנטומי של ג'ל פוליש

מבנה אנטומי של ג'ל פוליש

מבנה אנטומי של ג'ל פוליש

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים כמו לק רגיל אך לאחר מכן נרפא עם מנורת UV או LED. תהליך ריפוי זה גורם ללק להתקשות ולהפוך עמיד בפני שבבים וסדקים. זה גם נותן לציפורניים גימור מבריק ואיכותי סלון שמגדיל את זמן הלבישה של הלק. לק ג'ל אידיאלי למי שרוצה מניקור עמיד ללא צורך בטאץ' אפים תכופים.

אנטומיה של ג'ל פוליש

לק ג'ל מורכב ממספר מרכיבים שכל אחד מהם תורם לתכונותיו הייחודיות. ארבעת המרכיבים העיקריים של לק ג'ל הם:

1. שרף

שרף הוא המרכיב העיקרי של לק ג'ל ואחראי לספק ללק את הגימור המבריק שלו ורמת העמידות הגבוהה שלו. השרף הוא גם מה שגורם ללק להתקשות כאשר נרפא עם מנורת UV או LED.

2. פיגמנטים

פיגמנטים הם החומרים שנותנים ללק ג'ל את הצבע והחיוניות שלו. ניתן להשתמש בסוגים שונים של פיגמנטים ליצירת מגוון צבעים ואפקטים.

3. ממיסים

משתמשים בממיסים כדי לדלל את לק הג'ל כך שניתן למרוח אותו על הציפורניים בקלות. ניתן להשתמש בסוגים שונים של ממיסים בהתאם להשפעה הרצויה.

4. פולימרים

פולימרים הם החומרים שנותנים ללק הג'ל את גמישותו. זה מאפשר ללק לנוע עם הציפורן ומונע ממנה להיסדק או להתקלף.

סוגי פוליש ג'ל

לק ג'ל זמין במגוון צורות, לכל אחת תכונות ייחודיות משלה. סוגי לק ג'ל כוללים:

1. פוליש ג'ל מסורתי

לק ג'ל מסורתי הוא הסוג הנפוץ ביותר של לק ג'ל וזה מה שרוב האנשים חושבים עליו כשהם שומעים את המונח. זה נמרח על הציפורניים כמו לק רגיל ונרפא עם מנורת UV או LED. הוא זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים.

2. פוליש ג'ל לספוג

לק ג'ל סורק אוף הוא סוג של לק ג'ל שניתן להסיר בעזרת תמיסה מיוחדת. זה הופך אותו לאידיאלי עבור אלה שרוצות לשנות את מראה הציפורניים שלהם לעתים קרובות ללא הטרחה של צורך לצבוע מחדש את הציפורניים.

3. פוליש ג'ל מגנטי

לק ג'ל מגנטי הוא סוג של לק ג'ל המכיל חלקיקים המגיבים למגנט מיוחד בחשיפה למנורת UV או LED. זה מאפשר יצירת דפוסים ועיצובים ייחודיים.

4. פוליש ג'ל כרום

לק ג'ל כרום הוא סוג של לק ג'ל המכיל חלקיקים מחזירי אור היוצרים אפקט דמוי כרום בעת ריפוי. זוהי דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי ומושך את העין לציפורניים שלך. לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת להוסיף מראה ייחודי ועמיד לציפורניים שלך. עם מגוון הצבעים, הגימורים והאפקטים הרחב שלו, בטוח שיהיה לק ג'ל המושלם עבורך.

סיכום

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף לציפורניים מראה ייחודי ועמיד לאורך זמן. עם מגוון הצבעים, הגימורים והאפקטים הרחב שלו, בטוח שיהיה לק ג'ל המושלם עבורך. מלק ג'ל מסורתי ועד לק ג'ל ספוג, מגנטי וכרום, יש מגוון אפשרויות זמינות כדי להתאים לכל סגנון. עם מריחה וטיפול נאותים, לק ג'ל יכול להחזיק מעמד במשך שבועות עם מינימום שבבים או סדקים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן