קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » מדוע פוליש ג'ל מתקלף במהירות ומה אתה יכול לעשות בנידון

מדוע פוליש ג'ל מתקלף במהירות ומה אתה יכול לעשות בנידון

מדוע פוליש ג'ל מתקלף במהירות ומה אתה יכול לעשות בנידון

מדוע פוליש ג'ל מתקלף במהירות?

לק ג'ל הוא טיפול פופולרי לציפורניים שעוזר לך להשיג מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן. אבל דבר אחד שהרבה אנשים לא מבינים הוא למה לק הג'ל לפעמים יכול להתקלף מהר. החדשות הטובות הן שיש כמה סיבות למה זה יכול לקרות וכמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע את זה.

הכנת ציפורניים לא נכונה

הצעד הראשון בקבלת מניקור ג'ל מוצלח הוא להבטיח שהציפורניים שלך מוכנות כראוי. זה אומר שהציפורניים שלך צריכות להיות נקיות, יבשות וללא כל שמנים או קרמים. אם מדלג על אחד מהשלבים הללו, לק הג'ל לא יידבק כראוי ויכול להתחיל להתקלף במהירות.

יישום שגוי

סיבה נוספת לכך שלק ג'ל עלול להתקלף במהירות היא מריחה לא נכונה. בעת מריחת הלק ג'ל חשוב להקפיד על מריחת התכשיר בצורה אחידה ועל ריפוי כמו שצריך. אם המוצר לא מתרפא כראוי, הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן ויכול להתחיל להתקלף במהירות.

שימוש במוצרים הלא נכונים

כמו כן, חשוב להשתמש במוצרים הנכונים בכל הנוגע למניקור ג'ל. שימוש במוצרים שאינם מיועדים במיוחד ללק ג'ל עלול לגרום לקילוף מהיר של הלק. הקפידו להשתמש בשכבת בסיס, בשכבת עליון ובלק ג'ל שתוכננו במיוחד לשימוש יחד לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שימוש במוצרים ישנים

שימוש במוצרים ישנים עלול להוביל גם לקילוף ציפורניים. הקפד לבדוק את תאריך התפוגה של המוצרים שבהם אתה משתמש ולהשליך את כל אלה שחלף מתאריך התפוגה שלהם.

כיצד למנוע מהלק ג'ל להתקלף במהירות

עכשיו כשאתה יודע כמה מהסיבות מדוע לק ג'ל יכול להתקלף במהירות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע את זה.

הכנת ציפורניים נכונה

כאמור לעיל, הכנה נכונה של הציפורניים היא השלב הראשון להשגת מניקור ג'ל מוצלח. הקפד לנקות, לייבש ולהסיר כל שמנים או קרמים מהציפורניים שלך לפני מריחת הלק ג'ל.

יישום נכון

בעת מריחת הלק ג'ל, הקפידו למרוח אותו בצורה אחידה ולרפא אותו כראוי. עדיף להשתמש במנורת UV או LED לריפוי הלק ג'ל כדי להבטיח שזה נעשה בצורה נכונה.

השתמש במוצרים הנכונים

שימוש במוצרים הנכונים הוא מפתח נוסף למניעת התקלפות מהירה של לק ג'ל. הקפידו להשתמש בשכבת בסיס, בשכבת עליון ובלק ג'ל שתוכננו במיוחד לשימוש יחד.

שנה מוצרים באופן קבוע

חשוב גם לשנות את המוצרים שלך באופן קבוע. הקפד לבדוק את תאריך התפוגה של המוצרים שלך ולזרוק את כל אלה שחרגו מתאריך התפוגה שלהם.

דעה אישית

מניסיוני גיליתי שהכנה נכונה של הציפורניים, מריחה נכונה, שימוש במוצרים הנכונים והחלפת מוצרים באופן קבוע הם כל המפתח למניעת התקלפות מהירה של לק ג'ל. גיליתי גם ששימוש באור UV או LED לריפוי הלק ג'ל יכול לעזור להבטיח שהמוצר מיושם נכון ויחזיק מעמד זמן רב יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן