קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » מדריך ללק ג'ל לבן שיש

מדריך ללק ג'ל לבן שיש

מדריך ללק ג'ל לבן שיש

מהו משיש לבן ג'ל פוליש?

לק ג'ל לבן שיש הוא סוג מיוחד של לק הנמרח בשילוב של שכבת בסיס ושכבת עליון. הוא נועד לתת לציפורניים שלך גימור מבריק ובוהק שיחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. סוג זה של לק משמש לעתים קרובות ליצירת עיצובי ציפורניים מורכבים משיש, או כדי להוסיף ניצוץ נוסף למניקור צרפתי קלאסי.

יתרונות השימוש בלק ג'ל לבן שיש

לק ג'ל לבן שיש מציע מספר יתרונות בהשוואה ללק מסורתי. ראשית, הוא הרבה יותר עמיד ועמיד מלק רגיל. זה יכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או להתקלף, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת אם את רוצה מניקור עמיד. שנית, הגימור הגבוה של הלק ג'ל הלבן השיש נראה מקצועי יותר מלק רגיל. זה יכול לתת לציפורניים שלך גימור באיכות סלון שיגרום להן לבלוט מהקהל. לבסוף, לק ג'ל לבן שיש הרבה יותר קל למריחה מאשר לק רגיל. זה דורש פחות שכבות, ויש לו הרבה פחות סיכוי להישבר או להכתים. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה מניקור לאורך זמן ללא הטרחה של טאצ'-אפים תכופים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל לבן שיש

מריחת לק ג'ל לבן שיש הוא תהליך פשוט למדי. ראשית, כדאי להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות. אתה יכול להשתמש במסיר לק כדי להסיר כל לק קיים מהציפורניים שלך. לאחר שהציפורניים שלך נקיות, אתה יכול למרוח שכבת בסיס. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר לציפורניים שלך. לאחר מכן, תוכל למרוח את לק הג'ל הלבן שיש. התחל בציפורן הציפורן ופעל החוצה, תוך מריחת שכבה דקה ואחידה. הקפידו לרפא את הלק לאחר כל שכבה. ייתכן שתצטרך למרוח מספר שכבות על מנת להשיג את האפקט הרצוי. לאחר מריחת לק הג'ל הלבן השיש שלך, תוכל למרוח שכבה עליונה כדי לתת לציפורניים שלך גימור מבריק. שוב, הקפידו לרפא את הלק לאחר כל שכבה. ברגע שהציפורניים שלך יבשות לגמרי, תוכלי ליהנות מהמניקור העמיד שלך.

טיפים להסרת לק ג'ל לבן שיש

הסרת לק ג'ל לבן שיש יכולה להיות קצת יותר מסובכת מאשר הסרת לק רגיל. תצטרך להשתמש במסיר לק מיוחד המיועד ללק ג'ל. התחל בהשריית צמר גפן במסיר ולאחר מכן החזק אותו על הציפורן למשך מספר דקות. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל. לאחר שהלק הג'ל מתרכך, אתה יכול להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק מהציפורניים שלך. הקפד ללכת לאט ולהיות עדין, כי אתה לא רוצה לפגוע בציפורניים שלך. לאחר הסרת כל הלק, אתה יכול להשתמש בשמן לציפורן כדי להרטיב את הציפורניים שלך.

סיכום

לק ג'ל לבן שיש הוא בחירה מצוינת לכל מי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן עם גימור מבריק ומקצועי. הרבה יותר קל למרוח אותו מאשר לק רגיל, והוא יחזיק עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. כדי ליישם אותו נכון, התחל עם ציפורניים נקיות ויבשות ומרחי שכבת בסיס. לאחר מכן יש למרוח את הלק ג'ל לבן שיש בשכבות דקות, ולרפא את הלק לאחר כל שכבה. לבסוף, מרחי שכבת עליון לגימור מבריק. הסרת הלק ג'ל יכולה להיות מעט מסובכת, אז הקפידו להשתמש במסיר שתוכנן במיוחד. למידע נוסף על לק ג'ל לבן שיש, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן