קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל גליטר שחור

מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל גליטר שחור

מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל גליטר שחור

מהו פוליש ג'ל גליטר שחור?

לק ג'ל נצנצים שחור הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא מתחת למנורת UV או LED. זוהי אפשרות עמידה ועמידה יותר מלק מסורתי. לאחר היישום, זה יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. הוא גם עמיד יותר למים ולאלמנטים אחרים מאשר לק מסורתי.

מה אתה צריך כדי למרוח פוליש ג'ל גליטר שחור?

כדי למרוח לק ג'ל נצנצים שחור, תזדקק לכמה פריטים חיוניים. ראשית, תצטרכו שכבת בסיס, שהיא סוג מיוחד של לק המספק משטח חלק להדבקה של לק הג'ל הנוצץ. כמו כן תצטרכו צבע לק ג'ל לבחירתכם, ומעיל עליון להגנה על הצבע מפני סתתים או קילופים. לבסוף, תזדקק למנורת UV או LED כדי לרפא את הלק ג'ל.

כיצד למרוח פוליש ג'ל גליטר שחור

לאחר שיש לך את כל הציוד הדרוש, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל הנוצץ השחור. ראשית, התחל בניקוי ושיוק הציפורניים שלך. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן ולרפא אותה מתחת למנורת UV או LED. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק הג'ל הנוצץ השחור ורפא אותו מתחת למנורה. לבסוף, יש למרוח שכבה דקה מהשכבה העליונה ולרפא אותה מתחת למנורה. לאחר שכל השכבות מתרפאות, תוכלי ליהנות מהמניקור החדש שלך.

טיפים למריחת לק ג'ל גליטר שחור

כאשר מורחים לק ג'ל נצנצים שחור, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו למרוח שכבות דקות ולרפא כל שכבה מתחת למנורה. זה יבטיח שהלק יתרפא כראוי ויחזיק מעמד זמן רב יותר. שנית, הקפידו לנגב את השכבה הדביקה שנשארה לאחר ההחלמה בעזרת מגבון נטול מוך. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר.

כיצד להסיר פוליש ג'ל גליטר שחור

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל הנוצץ השחור שלך, אתה יכול להשתמש בכמה שיטות שונות. הדרך הקלה והיעילה ביותר היא להשתמש במסיר ג'ל מיוחד לספוג. זהו נוזל שמשרים בו את הציפורניים לכמה דקות, והוא יעזור להמיס את הדבק שמחזיק את לק הג'ל לציפורניים. לחלופין, ניתן להשתמש בפצירה כדי לנייר את לק הג'ל. עם זאת, הקפד להשתמש בטכניקת שיוף עדינה אחרת אתה עלול להזיק לציפורניים שלך.

השוואה מהירה

לק מסורתי פוליש ג'ל גליטר שחור
שכבות דקות שכבות עבות
צ'יפס ומקלף בקלות עמיד ועמיד לאורך זמן
לא עמיד במים עמיד בפני מים ואלמנטים אחרים
אין צורך במנורת UV או LED נרפא תחת מנורת UV או LED

לק ג'ל נצנצים שחור הוא דרך מצוינת להוסיף קצת ברק וברק לציפורניים שלך. הוא עמיד יותר ועמיד יותר מלק מסורתי, והוא יכול לעמוד בפני מים ואלמנטים אחרים. מריחת לק ג'ל נצנצים שחור היא קלה, אבל יש כמה טיפים שכדאי לזכור. וכשמגיע הזמן להסיר את הלק, אפשר להשתמש במסיר ג'ל לספוג או בפצירה. למידע נוסף על לק ג'ל נצנצים שחור, עיין במדריך המקיף הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן