קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » דוגמאות ללק ג'ל שחור | כל מה שאתה צריך לדעת

דוגמאות ללק ג'ל שחור | כל מה שאתה צריך לדעת

דוגמאות ללק ג'ל שחור | כל מה שאתה צריך לדעת

מהו פוליש ג'ל שחור?

לק ג'ל שחור הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא מתחת למנורת UV או LED. בניגוד ללקים מסורתיים, לקים ג'ל עשויים עם פולימר מיוחד המאפשר להם להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהישאר ללא שבבים גם עם שטיפת ידיים תכופה. בנוסף, ללק הג'ל גימור מבריק שיכול להחזיק מעמד שבועות.

איך מורחים לק ג'ל שחור?

מריחת לק ג'ל שחור היא די קלה, אם כי היא דורשת קצת תרגול וסבלנות. הצעד הראשון הוא להכין את הציפורניים על ידי ניקוי ושיוק שלהן. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו תחת מנורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, מרחו שתי שכבות של לק ג'ל שחור, והקפידו לרפא כל אחת מתחת למנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה. לאחר ריפוי השכבה העליונה, תוכל להסיר את השאריות הדביקות על ידי ניגוב הציפורניים באלכוהול או מטלית נטולת מוך.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

השלב הראשון במריחת לק ג'ל שחור הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל בהסרת לק ישן ושיוק הציפורניים לצורה הרצויה. הקפד לדחוף לאחור את הציפורניים שלך ולנקות את הציפורניים שלך עם מברשת ציפורניים.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס ורפא אותה תחת מנורת UV או LED. הקפד לכסות את כל הציפורן שלך, כולל הצדדים.

שלב 3: מרחו את הלק ג'ל השחור

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל השחור. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק במכה אחת. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים. יש לרפא את הלק תחת מנורת UV או LED, ולאחר מכן למרוח שכבה שנייה. לאחר ריפוי השכבה השנייה, הגיע הזמן למרוח את השכבה העליונה.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

השלב האחרון במריחת לק ג'ל שחור הוא מריחת השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבה עליונה במכה אחת. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים. ארפא את המעיל העליון תחת מנורת UV או LED, ולאחר מכן הסר את השאריות הדביקות על ידי ניגוב הציפורניים שלך עם אלכוהול או מטלית נטולת מוך.

דוגמאות ללק ג'ל שחור

ניתן למצוא לק ג'ל שחור במגוון פורמולות וגוונים. להלן כמה מהלקים השחורים הטובים ביותר שקיימים:

  • לק של Essie Gel Couture לאחר שעות העבודה
  • ג'ליש בלאק מג'יק
  • OPI GelColor באוניקס שחור
  • CND Vinylux בבריכה שחורה
  • שליאק בקוויאר

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל שחור?

ת: לק ג'ל שחור יכול להחזיק מעמד עד מספר שבועות עם טיפול נאות. עם זאת, חשוב לציין כי אורך החיים המדויק של לק הג'ל שלך יהיה תלוי באופן שבו אתה מטפל בו ובתדירות השימוש בידיים שלך.

ש: האם לק ג'ל שחור נשבר בקלות?

ת: לא, לק ג'ל שחור אינו נוטה להישבר. למעשה, הוא הרבה יותר עמיד בפני שבבים מאשר הלקים המסורתיים.

ש: האם אני יכול להסיר לק ג'ל שחור בבית?

ת: כן, אתה יכול להסיר לק ג'ל שחור בבית. התחל בהשריית הציפורניים שלך בתמיסת 100% אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש במקל כתום או בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל. לבסוף, השתמשו בפצירה כדי לסלק כל מוצר שנותר.

סיכום

לק ג'ל שחור הוא דרך מצוינת להוסיף קצת ברק וצבע נוסף לציפורניים שלך. עם הגימור המבריק והתוצאות המחזיקות מעמד, אין זה פלא שלק ג'ל שחור הוא בחירה פופולרית הן למניקור מקצועי והן למניקור בבית. בעזרת המוצר והטכניקה הנכונים תוכלו ליצור מניקור מושלם שיחזיק מעמד שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן