קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » מייבשי ג'ל פוליש: כלי מומלץ למניקור

מייבשי ג'ל פוליש: כלי מומלץ למניקור

מייבשי ג'ל פוליש: כלי מומלץ למניקור

מייבשי ג'ל פוליש: כלי הכרחי למניקור

מניקור הוא דרך פופולרית לפנק את עצמך, וכאשר עושים זאת נכון, הם יכולים להיראות יפהפיים ולהחזיק מעמד במשך שבועות. אחד השלבים החשובים ביותר ביצירת מניקור מושלם הוא תהליך הייבוש. מייבש לק ג'ל הוא כלי הכרחי להשגת תוצאה מקצועית שתחזיק מעמד. מייבשי לק ג'ל משתמשים בשילוב של אוויר ו/או אור UV לייבוש מהיר ואמין של הלק, ויוצרים מניקור עמיד לאורך זמן ללא כתמים . כאשר קונים מייבש, יש לקחת בחשבון מספר תכונות, כולל סוג מקור האור, גודל המאוורר והעלות.

סוגי מקורות אור

הסוג הנפוץ ביותר של מייבש לק ג'ל משתמש באור UV כדי לרפא את הלק. סוג זה של מייבש הוא לרוב המשתלם ביותר, אך עלול להזיק לעור אם משתמשים בו לפרקי זמן ממושכים. מייבשי תאורה LED משתמשים במקור אור בטוח יותר וקריר יותר והם נוטים פחות לגרום נזק לעור, אך הם נוטים להיות יקרים יותר.

גודל המאוורר

חשוב לקחת בחשבון גם את גודל המאוורר במייבש. מאוורר גדול יותר יייבש את המניקור מהר יותר, אך עשוי להיות רועש מדי עבור אנשים מסוימים. למאווררים קטנים יותר ייקח זמן רב יותר לייבוש הלק, אך לרוב הם שקטים יותר.

השוואה מהירה

סוּג מקור אור גודל מאוורר מחיר
UV אור UV גָדוֹל 50-150 דולר
לד תאורת לד קָטָן $100-$350

לא משנה איזה סוג של מייבש תבחר, זה יהיה חלק חשוב ביצירת מניקור מושלם. מייבשי לק ג'ל הם סבירים יחסית וניתן למצוא אותם בחנויות רבות למוצרי יופי, חנויות תרופות וקמעונאים מקוונים. כשאתה קונה מייבש, הקפד לקחת בחשבון את סוג מקור האור, גודל המאוורר והעלות. בעת השימוש במייבש שלך, תמיד פעל לפי הוראות היצרן ולעולם אל תייבש את הציפורניים שלך יתר על המידה. לאחר שהמניקור מתייבש, תוכלי לסיים עם שכבת עליון שקופה לתוספת ברק והגנה. עם הכלים הנכונים וקצת תרגול, תוכלי ליצור מניקור יפהפה ועמיד לטווח ארוך שאת יכולה להיות גאה בהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן