קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » סקירת לק ג'ל צלקת – מה שאתה צריך לדעת

סקירת לק ג'ל צלקת – מה שאתה צריך לדעת

סקירת לק ג'ל צלקת – מה שאתה צריך לדעת

מהו לק ג'ל Scar?

לק ג'ל של Scar הוא מוצר חדש יותר שצבר פופולריות. זהו סוג של לק היוצר שכבת הגנה על הציפורן, מגן עליה מפני נזקים ועוזר לשמור עליה בריאה וחזקה. הלק ג'ל נמרח כמו לק רגיל, אבל הוא הרבה יותר עבה ועמיד יותר. זה גם עוזר ליצור גימור מבריק ועמיד בפני שבבים וסדקים.

כיצד להשתמש בלק ג'ל של Scar

השימוש בלק ג'ל צלקת אינו שונה משימוש בלק רגיל. הוא מיושם באותו אופן, אך המריחה מעט עבה יותר וגוזלת יותר זמן. עליך להתחיל בניקוי וייבוש הציפורניים והציפורניים שלך ולאחר מכן מריחת שכבת בסיס. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. לאחר ייבוש שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הלק ג'ל צלקות בשכבות דקות, ממתינים לייבוש כל שכבה לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר מריחת וייבוש מספר השכבות הרצוי, ניתן לסיים בשכבת עליון.

היתרונות של שימוש בק ג'ל Scar

ישנם מספר יתרונות לשימוש בלק ג'ל צלקת. ראשית, זה עוזר להגן על הציפורניים מפני נזק ושבירה. שכבת הלק העבה יותר עוזרת ליצור מחסום חזק בין הציפורן לכל נזק אפשרי. זה גם עוזר ליצור גימור מבריק ועמיד בפני שבבים וסדקים. לבסוף, הוא עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

השוואה מהירה

לק רגיל לק ג'ל צלקת
שכבה דקה ושבירה יותר שכבת הגנה עבה יותר
נמשך כמה ימים מחזיק עד שבועיים
לא עמיד בפני שבבים וסדקים עמיד בפני שבבים וסדקים
ללא גימור מבריק מבריק

המותגים הטובים ביותר של לק ג'ל Scar

ישנם מספר מותגים של לק ג'ל לציפורניים בשוק כיום. כמה מהמותגים הטובים ביותר כוללים:

OPI לכה לציפורניים

OPI הוא אחד ממותגי הלקים הפופולריים ביותר בשוק. לק ג'ל הצלקת שלהם אינו יוצא דופן. הוא עמיד לאורך זמן, קל למריחה ומספק גימור מבריק ועמיד בפני שבבים וסדקים.

לק של Essie

Essie הוא עוד מותג פופולרי של לק. לק הג'ל לצלקות שלהם הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפשת לק עמיד ומגן. קל ליישום ומספק גימור מבריק עמיד בפני שבבים וסדקים.

צ'יינה גלייז לכה לציפורניים

China Glaze הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר של לק בשוק. לק ג'ל הצלקת שלהם אינו יוצא דופן. הוא עמיד לאורך זמן, קל למריחה ומספק גימור מבריק ועמיד בפני שבבים וסדקים.

סיכום

לק ג'ל Scar הוא בחירה מצוינת לכל מי שמחפשת לק עמיד ומגן. קל ליישום ומספק גימור מבריק עמיד בפני שבבים וסדקים. ישנם מספר מותגים של לק ג'ל לציפורניים בשוק, וחלק מהמותגים הטובים ביותר כוללים את OPI, Essie ו-China Glaze. למידע נוסף על לק ג'ל צלקת, עיין בביקורות על לק ג'ל לציפורניים ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן