קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל אפרסק – סקירה ומדריך

פוליש ג'ל אפרסק – סקירה ומדריך

פוליש ג'ל אפרסק – סקירה ומדריך

מהו פוליש ג'ל אפרסק?

לק ג'ל אפרסק הוא סוג של לק המגיע במגוון צבעים. הוא נמרח על ציפורניים כמו לק רגיל, אך הוא משתמש בסוג מיוחד של נוסחת ג'ל הדורשת נורת UV או LED לצורך ריפוי. לק מסוג זה עמיד יותר ועמיד יותר מלק רגיל. יש לו גם גימור מבריק שבדרך כלל בהיר ותוסס יותר מלק רגיל.

כיצד למרוח פוליש ג'ל אפרסק

מריחת לק ג'ל אפרסק דומה למריחת לק רגיל. התחל בכביסה וייבוש של הידיים והציפורניים, ולאחר מכן מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס. הקפידו לכסות את קצוות הציפורניים עם שכבת הבסיס, והימנעו מהדבקה על העור. לאחר התייבשות שכבת הבסיס, מרחו שכבה דקה של לק ג'ל אפרסק. הקפידו להתחיל בציפורן הציפורן ולהבריש החוצה לכיוון הקצוות. לאחר מריחת הלק, אפרו אותו באור UV או LED. לאחר ריפוי יש למרוח שכבה דקה שנייה של פוליש ולרפא שוב. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא בפעם האחרונה.

הסרת פוליש ג'ל אפרסק

הסרת לק ג'ל אפרסק היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. התחל בהשריית הציפורניים שלך במי סבון חמים למשך 10-15 דקות. זה יעזור לשחרר את הלק. לאחר ההשריה, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הלק מהציפורניים שלך. אם הלק עדיין לא יורד, תוכלי להשתמש בפצירה או במאגר כדי לשפשף אותו בעדינות. לאחר הסרת הלק, שטפו וייבשו את הידיים והציפורניים.

באיזה צבעים מגיע פוליש ג'ל אפרסק?

לק ג'ל אפרסק מגיע במגוון צבעים. חלק מהצבעים הפופולריים ביותר כוללים ורוד, אלמוגים, אפרסק, לבנדר ועירום. אתה יכול גם למצוא גרסאות נצנצים ונוצצים של צבעים אלה.

שאלות נפוצות

האם לק ג'ל אפרסק עדיף על לק רגיל?

כן, לק ג'ל אפרסק עדיף על לק רגיל כי הוא עמיד יותר ועמיד יותר. הגימור המבריק גם בהיר ותוסס יותר מלק רגיל.

כמה זמן מחזיק פוליש ג'ל אפרסק?

לק ג'ל אפרסק יכול להחזיק מעמד עד שבועיים או יותר אם נמרח ומטופל כראוי. כדי להפיק את המקסימום מהלק שלך, הקפידו למרוח שכבת בסיס, שתי שכבות דקיקות של לק ושכבת עליון.

האם פוליש ג'ל אפרסק מצריך אור UV או LED מיוחד?

כן, לק ג'ל אפרסק דורש נורית UV או LED לצורך ריפוי. האור עוזר ללק להתייצב ולהיות עמיד יותר.

סיכום

לק ג'ל אפרסק הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים מבריקות לאורך זמן. הוא מגיע במגוון צבעים, והוא עמיד ותוסס יותר מלק רגיל. מריחה והסרה של לק ג'ל אפרסק דומה ללק רגיל, אך היא דורשת נורת UV או LED מיוחדת לריפוי. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן