קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל ורוד בהיר: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל ורוד בהיר: כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל ורוד בהיר: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו לק ג'ל ורוד בהיר?

לק ג'ל ורוד בהיר הוא סוג של לק המשתמש בפורמולת ג'ל מיוחדת לגימור עמיד ועמיד יותר מאשר לק רגיל. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל מורחים עם מנורת LED או UV מיוחדת, המרפאת את הלק ומסייעת לו להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל ורוד בהיר הוא הדרך המושלמת להעניק לציפורניים שלך מראה עדין ויפה שיחזיק מעמד.

טיפים ליישום עבור לק ג'ל ורוד בהיר

הכן את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל ורוד בהיר, חשוב להכין את הציפורניים כמו שצריך. התחל בהסרת לק קיים ולאחר מכן עיצב ושייף את הציפורניים לאורך ולצורה הרצויים. השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורניים לאחור ולאחר מכן השתמש במאגר ציפורניים כדי להבריק את הציפורניים ולהסיר עודפי שמנים.

למרוח את שכבת הבסיס

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות ומוכנות לעבודה, זה הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל בניעור בקבוק מעיל הבסיס של הג'ל כדי לערבב את החומרים. בעזרת שכבה דקה של שכבת בסיס, התחל במריחת שכבת הבסיס על החלק העליון של הציפורן ולאחר מכן על הצדדים. ארפא את שכבת הבסיס למשך 30 שניות במנורת UV או LED.

החל את ה-Color Coat

עכשיו הגיע הזמן ליישם את שכבת הצבע. בחר את צבע לק ג'ל ורוד בהיר האהוב עליך והתחל במריחה על החלק העליון של הציפורן ולאחר מכן על הצדדים. ארפא את שכבת הצבע למשך 60 שניות במנורת UV או LED.

למרוח את ה-Top Coat

לאחר מריחת שכבת הצבע, הגיע הזמן לאטום אותה בשכבת עליון. התחל בניעור בקבוק המעיל העליון של הג'ל כדי לערבב את החומרים. בעזרת שכבה דקה של שכבה עליונה, התחל במריחת השכבה העליונה על החלק העליון של הציפורן ולאחר מכן על הצדדים. ארפא את השכבה העליונה למשך 30 שניות במנורת UV או LED.

הסר עודפי פולנית

לאחר ריפוי השכבה העליונה, הגיע הזמן להסיר את כל עודפי הלק. השתמש במקל לציפורן כדי להסיר בעדינות כל עודפי לק מסביב לציפורניים ולאחר מכן השתמש במגבון נטול מוך או כרית צמר גפן כדי להסיר כל לק תועה מסביב לציפורניים.

המותגים הטובים ביותר עבור פוליש ג'ל ורוד בהיר

כשמדובר בלק ג'ל ורוד בהיר, ישנם כמה מותגים נהדרים המציעים מגוון רחב של גוונים ונוסחאות. הנה כמה מהמותגים הטובים ביותר עבור לק ג'ל ורוד בהיר:

  • CND Shellac: CND Shellac הוא לק ג'ל ברמה מקצועית המציע מגוון רחב של גוונים וגימורים. הגוונים הוורודים הבהירים שלהם נעים בין ורוד עדין לפוקסיה תוססת.
  • ג'ליש: ג'ליש הוא לק ג'ל בדרגה מקצועית המציע מגוון גוונים ורודים בהירים, מפסטלים רכים ועד ניאון עז.
  • OPI: OPI הוא מותג לק פופולרי המציע מגוון גוונים ורודים בהירים בנוסחאות ג'ל והן בנוסחאות לק רגילות.
  • Essie: Essie הוא מותג לק קלאסי המציע מגוון רחב של גוונים ורודים בהירים גם בג'ל וגם בנוסחאות רגילות.
  • Gelish MINI: Gelish MINI היא גרסה קטנה יותר של המותג הפופולרי Gelish. הם מציעים מגוון של גוונים ורודים בהירים הן בג'ל והן בנוסחאות רגילות.

השוואה מהירה

מותג גוונים ורודים בהירים נוסחאות
CND Shellac עדין עד תוסס לְהַגלִיד
ג'ליש רך עד בהיר לְהַגלִיד
OPI שׁוֹנִים ג'ל & רגיל
אסי שׁוֹנִים ג'ל & רגיל
ג'ליש MINI שׁוֹנִים ג'ל & רגיל

לק ג'ל ורוד בהיר הוא הדרך המושלמת להעניק לציפורניים שלך מראה עדין ויפה שיחזיק מעמד. עם כל כך הרבה מותגים וגוונים לבחירה, אתה בטוח שתמצא את לק ג'ל ורוד בהיר המושלם לציפורניים שלך. עם מריחה וטיפול נאותים, תוכל ליהנות מהלק הג'ל היפהפה הוורוד הבהיר שלך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן