קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » פוליש ג'ל ורוד מט – מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל ורוד מט – מה שאתה צריך לדעת

. פוליש ג'ל ורוד מט – מה שאתה צריך לדעת

מהו פוליש ג'ל ורוד מאט?

לק ג'ל ורוד מט הוא סוג של לק שנותן לך גימור חלק ומבריק ללא צורך בשכבת עליון. יש לו גימור מט ייחודי שאינו מבריק כמו סוגים אחרים של לק. הגימור המט מספק מראה עדין יותר המושלם למי שרוצה להשוויץ בסגנונו מבלי שיהיה לו גימור מבריק.

כיצד למרוח פוליש ג'ל ורוד מאט

מריחת לק ג'ל ורוד מט קלה וניתנת לביצוע בבית. הצעד הראשון הוא לוודא שהציפורניים שלך נקיות וללא לכלוך או פסולת. אתה יכול להשתמש במברשת ציפורניים וסבון כדי לעשות זאת. לאחר שהציפורניים שלך נקיות, מרחי שכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים שלך מפני הכתמה. לאחר ייבוש שכבת הבסיס, ניתן למרוח שתי שכבות של לק ג'ל ורוד מט. הקפד לתת לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר שהלק מתייבש, תוכלי למרוח שכבה עליונה כדי לעזור לאטום את הצבע ולהעניק לו גימור מבריק.

כיצד לטפל בלק ג'ל ורוד מט

לאחר שמרחת את לק הג'ל הוורוד המט שלך, חשוב לוודא שאתה מטפל בו כראוי. כדי שהציפורניים שלך ייראו במיטבן, השתמשי בשמן לציפורניים כדי לשמור על לחות ובריאות של הציפורניים שלך. עליך גם להקפיד לשמור על הציפורניים שלך נקיות מלכלוך ופסולת על ידי שטיפתן בעדינות במים וסבון. כדי להאריך את חיי המניקור שלך, עליך להשתמש גם במעיל עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה צבע חי.

מהם היתרונות של פוליש ג'ל ורוד מט?

לק ג'ל ורוד מט הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להשוויץ בסגנונו מבלי שיהיה לו גימור מבריק. זה גם קל מאוד ליישום וניתן לעשות אותו בבית בכמה שלבים פשוטים. הגימור המאט מספק גם מראה עדין יותר המושלם למי שלא רוצה להיות צעקני מדי עם המניקור.

מהם החסרונות של פוליש ג'ל ורוד מט?

החיסרון העיקרי של לק ג'ל ורוד מט הוא שהוא לא מחזיק מעמד כמו סוגים אחרים של לק. הוא נוטה להישבר ולדהות מהר יותר מאשר סוגים אחרים של לק. זה גם דורש שכבות עליון תכופות יותר כדי לשמור על מראה צבע חי ולהאריך את חיי המניקור.

השוואה מהירה

תכונה פוליש ג'ל ורוד מט
סיים דָהוּי
יישום קַל
אֲרִיכוּת יָמִים קצר יותר
סִגְנוֹן עָדִין
תחזוקה שכבות עליון תכופות יותר

לק ג'ל ורוד מט הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להראות את הסגנון שלהם מבלי שיהיה לו גימור מבריק. זה קל ליישום ודורש תחזוקה מינימלית. זה אולי לא מחזיק מעמד כמו סוגים אחרים של לק, אבל הוא עדיין מספק מראה יפה ועדין המושלם למי שרוצה להשוויץ בסטייל שלה מבלי להיות צעקני מדי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן