קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » ציוד לקוסמטיקאיות ולק ג'ל: יתרונות וטיפים

ציוד לקוסמטיקאיות ולק ג'ל: יתרונות וטיפים

ציוד לקוסמטיקאיות ולק ג'ל: יתרונות וטיפים

ציוד לקוסמטיקאיות ולק ג'ל: יתרונות וטיפים

לק ג'ל הוא סוג של לק שמשנה את מראה הציפורניים שלך. ישנם יתרונות רבים לשימוש בלק ג'ל, כולל צבעים וברק עמידים יותר, והיכולת להוסיף תכונות נוספות, כגון אמנות ציפורניים וקישוטים. אם את קוסמטיקאית, את צריכה את הציוד המתאים כדי למרוח לק ג'ל ולשמור על הציפורניים של הלקוחות שלך להיראות ולהרגיש יפות.

למה פוליש ג'ל?

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה ציפורניים רענן ובריאות. זה יכול להימשך עד שלושה שבועות מבלי להישבר או לדהות, והוא מוסיף ברק יפה לציפורניים שלך. לק ג'ל הוא גם צדדי להפליא – אתה יכול ליישם מגוון של צבעים ועיצובים למראה ייחודי.

ציוד לקוסמטיקאיות

בתור קוסמטיקאית, אתה צריך את הציוד המתאים כדי למרוח לק ג'ל בצורה נכונה. זה כולל נורת LED או UV, קבצי ציפורניים, מאגר ציפורניים, דוחפי לציפורניים ולקים. אתה גם צריך שיהיה לך מגוון של צבעים ועיצובים זמינים כדי להעניק ללקוחות שלך את המראה הטוב ביותר האפשרי.

הכנת ציפורניים

לפני שתמרחי לק ג'ל, עליך להכין את הציפורניים של הלקוחה שלך. זה כולל הסרה של כל לק קיים, שיוף וליטוש הציפורניים ודחיפת הציפורניים לאחור. זה נותן לך קנבס נקי עבור לק ג'ל.

מריחת ג'ל פוליש

לאחר הכנת הציפורניים, ניתן להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס, לאחר מכן את הצבע, ולבסוף שכבה עליון. ארפא כל שכבה עם נורית LED או UV למשך הזמן המומלץ. לאחר שהלק נמרח ונרפא, ניתן להוסיף קישוטים או אמנות ציפורניים אם תרצה.

שמירה על פוליש ג'ל

לאחר מריחת הלק ג'ל, יש לתחזק אותו באופן קבוע. זה כולל שימוש בשמן לציפורניים כדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים. חשוב גם להשתמש במסיר ללא אצטון כדי להוריד את הלק כשהוא מתחיל להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ובריאות. עם הציוד המתאים לקוסמטיקאיות וקצת תרגול, תוכלו ליצור מראה מרהיב עבור הלקוחות שלכם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , וצפה בסרטונים ב-YouTube כדי ללמוד עוד על לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן