קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » שלבים למריחת ג'ל לק

שלבים למריחת ג'ל לק

שלבים למריחת ג'ל לק

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בטכניקה מיוחדת הדורשת אשפרה עם נורת לד או UV. זהו מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להימשך עד שבועיים והוא הרבה יותר עמיד מלק רגיל. לק ג'ל יכול לשמש גם ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט יחסית שלוקח רק כמה שלבים.

שלב 1: הכן את הציפורניים

השלב הראשון במריחת לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים. זה כולל ניקוי הציפורניים בתכשיר ניקוי על בסיס אלכוהול, הסרת כל לק קיים ועיצוב הציפורניים בעזרת פצירה. חשוב לוודא שהציפורניים נקיות לחלוטין וללא שומנים או לכלוך לפני מריחת הלק.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, ניתן למרוח את שכבת הבסיס. התחל עם שכבה דקה אחת ולאחר מכן ארפא אותה תחת נורת LED או UV למשך הזמן המומלץ. תלוי במותג הלק, זה עשוי להיות 30-60 שניות. הקפד למרוח את שכבת הבסיס באופן שווה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

שלב 3: החל את הצבע

השלב הבא הוא מריחת צבע לק ג'ל. התחל עם שכבה דקה אחת של צבע ולאחר מכן לרפא אותו תחת האור. תלוי במותג הלק, זה עשוי להיות 30-60 שניות. הקפד ליישם את הצבע באופן שווה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

השלב האחרון הוא ליישם את השכבה העליונה. התחל עם שכבה דקה אחת ולאחר מכן ארפא אותה תחת נורת LED או UV למשך הזמן המומלץ. תלוי במותג הלק, זה עשוי להיות 30-60 שניות. הקפד למרוח את השכבה העליונה באופן שווה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

שלב 5: נקה את הציפורניים

לאחר ריפוי השכבה העליונה, השתמשו בתכשיר ניקוי על בסיס אלכוהול לניקוי הציפורניים. זה יעזור להסיר כל דביקות ויעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר.

שלב 6: תהנה מהמניקור שלך

ברגע שהציפורניים נקיות, מניקור הג'ל שלך הושלם! תהנה מהמניקור העמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, עד שבועיים. למידע נוסף על לק ג'ל, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן