קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » איך אפשר לייבש לק ג'ל בלי מכונה?

איך אפשר לייבש לק ג'ל בלי מכונה?

איך אפשר לייבש לק ג'ל בלי מכונה?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא עם אור UV או LED. זהו סוג לק עמיד ועמיד שיכול להחזיק עד שבועיים עם טיפול נאות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להעניק לציפורניים מראה איכותי בסלון ללא צורך ללכת לסלון.

למה פוליש ג'ל יבש ללא מכונה?

ישנם מצבים שבהם תצטרך לייבש את לק הג'ל שלך ללא מכונה. אולי אתה בדרכים ואין לך גישה למכונה. או, אולי אין לך תקציב למכונה. לא משנה מה המקרה, אפשר לייבש את לק הג'ל שלך ללא שימוש במכונה.

טיפים לייבוש לק ג'ל ללא מכונה

השתמש בתרסיס מהיר יבש או טיפות

אחת הדרכים הקלות ביותר לייבש את לק הג'ל שלך ללא שימוש במכונה היא להשתמש בתרסיס יבש מהיר או בטיפות. תרסיסים וטיפות אלו נועדו לייבוש מהיר של הלק כך שלא תצטרכו לחכות לייבוש באוויר. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לרסס או להפיל אותו על הציפורניים שלך והוא יתייבש תוך דקות ספורות.

להתקלח

דרך נוספת לייבש לק ג'ל ללא מכונה היא להתקלח. האדים מהמקלחת יעזרו להאיץ את תהליך הייבוש. רק וודא שאתה לא מרטיב את הציפורניים שלך או שזה עלול לגרום ללק להכתים.

השתמש במייבש שיער

מייבש שיער יכול לשמש גם כדי לעזור לייבוש לק הג'ל שלך ללא מכונה. רק הקפד להשתמש בהגדרת החום הנמוכה ביותר והחזק את מייבש השיער במרחק של לפחות 6 אינץ' מהציפורניים שלך. זה עשוי לקחת כמה דקות לייבוש הלק בשיטה זו, אבל זה יעבוד.

השרו את הציפורניים במי קרח

השריית הציפורניים במי קרח היא דרך מצוינת לעזור ללק הג'ל להתייבש במהירות. פשוט ממלאים קערה במים קרים ומוסיפים כמה קוביות קרח. השרו את הציפורניים למשך כ-10 דקות והלק צריך להיות יבש.

השתמש במאוורר

שימוש במאוורר הוא עוד דרך מצוינת לעזור ללק הג'ל שלך להתייבש במהירות. רק וודא שהמאוורר אינו נושף ישירות על הציפורניים שלך או שהוא עלול לגרום ללק להכתים. משב רוח עדין הוא כל מה שאתה צריך כדי לעזור ללק להתייבש.

טיפים למניקור עמיד לאורך זמן

  • השתמש תמיד בשכבת בסיס לפני מריחת הלק ג'ל.
  • הקפידו לייבש את הציפורניים לחלוטין לפני מריחת השכבה העליונה.
  • השתמש בשכבת עליון עם הגנת UV כדי לעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר.
  • השתמש תמיד במסיר לק ללא אצטון כדי להסיר את הלק ג'ל.
  • שמור על לחות הציפורניים שלך עם שמן או קרם לחות.

ייבוש לק הג'ל שלך ללא מכונה עשוי להיראות מרתיע, אבל עם הטיפים והטריקים האלה, תוכלי להשיג ציפורניים באיכות סלון בלי להתעסק. עם קצת מאמץ, תוכל לקבל ציפורניים מושלמות תוך זמן קצר. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את המדריך שלנו ביוטיוב כיצד לייבש את לק הג'ל שלך ללא מכונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן