קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » איך להכין ג'ל פוליש בבית

איך להכין ג'ל פוליש בבית

איך להכין ג'ל פוליש בבית

מה אתה צריך כדי להכין ג'ל לק בבית

הכנת לק ג'ל בבית היא לא קשה כמו שזה נראה. עם האספקה הנכונה וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול להכין לק ג'ל משלך תוך זמן קצר! הנה מה שאתה צריך כדי להתחיל:

  • לק (כל צבע)
  • בסיס ג'ל ומעיל עליון
  • מנורת UV או LED
  • כדורי צמר גפן
  • חוצץ ציפורניים
  • מסיר לק
  • שמן לציפורן
  • קוצץ ציפורניים
  • פצירה

שלבים להכנת ג'ל לק בבית

ברגע שיש לך את כל הציוד שלך, אתה מוכן להתחיל להכין לק ג'ל משלך! להלן השלבים שיש לבצע:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

השלב הראשון הוא להכין את הציפורניים שלך ללק ג'ל. התחל על ידי חיתוך ושיוק הציפורניים שלך לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר הציפורניים כדי ללטש את הציפורניים שלך כדי ליצור משטח חלק. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר.

שלב 2: נקה את הציפורניים שלך

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, הגיע הזמן לנקות אותן. טבלו צמר גפן במסיר לק ונגבו את הציפורניים כדי להסיר כל שמנים ופסולת. זה יעזור ללק ג'ל להיצמד טוב יותר.

שלב 3: מרחי את שכבת הבסיס

עכשיו הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל בניעור בקבוק מעיל הבסיס של הג'ל כדי לערבב את החומרים. לאחר מכן, השתמשי במברשת כדי למרוח שכבה דקה של שכבת הבסיס של הג'ל על כל ציפורן. הנח כל ציפורן מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ לריפוי הג'ל.

שלב 4: החל את ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, הגיע הזמן ליישם את שכבת הצבע. התחל בניעור בקבוק הלק כדי לערבב את החומרים. לאחר מכן, השתמשי במברשת כדי למרוח שכבה דקה של צבע על כל ציפורן. הנח כל ציפורן מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ לריפוי הג'ל.

שלב 5: מרחי את ה- Top Coat

כאשר שכבת הצבע מתרפאת, הגיע הזמן ליישם את השכבה העליונה. התחל בניעור בקבוק המעיל העליון כדי לערבב את החומרים. לאחר מכן, השתמשי במברשת כדי למרוח שכבה דקה של שכבת הג'ל העליונה על כל ציפורן. הנח כל ציפורן מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ לריפוי הג'ל.

שלב 6: נקה ומרח שמן לציפורן

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, הגיע הזמן לסיים. טובלים צמר גפן במסיר לק ומנגבים כל עודפי לק ג'ל. זה יעזור למנוע מהמניקור שלך להכתים. לאחר מכן, מרחי שמן לציפורן סביב כל ציפורן כדי להזין את הציפורן שלך.

תהנה מהמניקור שלך!

וזה הכל! עכשיו יש לך מניקור במראה מקצועי שאת יכולה להיות גאה בו. בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו להכין לק ג'ל משלכם בבית. תהנה מהמראה החדש שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן