קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

השג ציפורניים ג'ל באיכות סלון בבית

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים במראה מקצועי ללא צורך בביקור במספרה. הוא עמיד לאורך זמן, נראה מבריק ושיקי וקל יחסית ליישום. למרות שזה עשוי להיראות מאיים בהתחלה, עם האספקה הנכונה וקצת תרגול, אתה יכול לקבל את המאני או הפדי המושלם בבית. הנה איך להכין לק ג'ל מקצועי.

אסוף את האספקה

תזדקק לאספקה הבאה להכנת לק ג'ל מקצועי:

  • מנורת UV/LED
  • בסיס ג'ל ומעילים עליונים
  • לק ג'ל
  • שמן לציפורן
  • פצירה
  • חוצץ ציפורניים
  • כריות כותנה ומסיר לק

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הקפידו לקנות מוצרי ג'ל לציפורניים איכותיים. מנורת UV טובה חשובה גם לריפוי הלק ג'ל.

הכן את הציפורניים

לפני מריחת לק הג'ל, חשוב להכין את הציפורניים. התחל בניוק הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להרחיק את הברק מהציפורניים. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר. לאחר מכן, מרחי מעט שמן לציפורן על הציפורניים ומסביב למיטת הציפורן. זה יעזור לשמור על לחות העור לאורך כל התהליך.

למרוח את הפוליש ג'ל

עכשיו הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס של הג'ל. הקפד לכסות את קצות הציפורניים שלך עם שכבת הבסיס. לאחר מכן, יש לרפא את שכבת הבסיס מתחת למנורת ה-UV למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תוכל למרוח את הצבע. התחל בצביעה של שכבה דקה של צבע לק ג'ל. הקפידו למרוח אותו בצורה אחידה ולכסות את כל הציפורן. לאחר מכן, לרפא את הצבע מתחת למנורת UV. אם אתה צריך שכבת צבע שנייה, אתה יכול ליישם אותו לאחר ריפוי השכבה הראשונה. זכור כי לעולם אין למרוח שכבה שנייה לפני ריפוי השכבה הראשונה. זה יוביל לגימור גושי ולא אחיד. לאחר שהצבע מתרפא, מרחי שכבה דקה של המעיל העליון של הג'ל. הקפד לכסות את קצות הציפורניים עם המעיל העליון. לאחר מכן, לרפא את המעיל העליון מתחת למנורת UV.

הסר את ג'ל פוליש

הסרת לק הג'ל חשובה גם כדי להשיג ציפורניים במראה מקצועי. התחל בהשריית כרית צמר גפן עם מסיר לק. הניחו את כרית הצמר גפן הספוגה על גבי הציפורן ועטפו אותה בנייר אלומיניום. השאר אותו למשך 10 דקות. לאחר 10 דקות, הסר את רדיד האלומיניום ואת כרית הכותנה. יש לרכך את הלק ג'ל ומוכן להסרה. השתמש במקל לציפורן עץ או בדוחף לציפורן מתכת כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל המרוכך. לאחר הסרת כל לק הג'ל, תוכל לסיים על ידי מריחת שמן לציפורן על הציפורניים. זה יעזור לשמור על לחות ולהיראות בריאים.

סיכום

הכנת לק ג'ל מקצועי היא קלה עם האספקה הנכונה וקצת תרגול. עם השלבים המפורטים לעיל, תוכל להשיג ציפורניים באיכות סלון בנוחות של הבית שלך. הקפידו להשתמש במוצרים איכותיים והקדישו את הזמן בעת מריחת הלק ג'ל. תהנה ותיהנה מהמאני או הפדי המושלם שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן