קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » איך לייבש לק ג'ל ללא מכונה | למד את היסודות

איך לייבש לק ג'ל ללא מכונה | למד את היסודות

איך לייבש לק ג'ל ללא מכונה | למד את היסודות

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אך דורש פעולות ספציפיות כדי לוודא שהוא נשאר במקומו. לק ג'ל נרפא עם מנורת UV או LED, ויוצר אטימה על הציפורן שעוזרת לה להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. זה יכול לשמש גם ליצירת עיצובי אמנות ציפורניים מורכבים.

כיצד לייבש פוליש ג'ל ללא מכונה

ייבוש לק ג'ל ללא מכונה אפשרי, אך חשוב לעקוב אחר השלבים המפורטים להלן כדי להבטיח שהמניקור שלך יחזיק מעמד.

שלב 1: הכן ציפורניים

השלב הראשון בייבוש לק ג'ל ללא מכונה הוא הכנת הציפורניים. הקפידו לנקות ולצחצח את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר לציפורניים ולמנוע היווצרות בועות אוויר.

שלב 2: למרוח פוליש ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של פוליש, ולאחר מכן ריפוי תחת מנורת UV או LED. לאחר ריפוי השכבה, ניתן להוסיף שכבה שנייה. הקפידו לרפא גם את השכבה השנייה.

שלב 3: מריחת Top Coat

לאחר ריפוי השכבה השנייה של לק ג'ל, ניתן למרוח שכבה עליונה. הקפידי לאטום את קצוות הציפורניים כדי להבטיח מניקור לאורך זמן. לאחר מריחת השכבה העליונה, ניתן לרפא את הציפורניים שוב.

שלב 4: תן לציפורניים להתייבש

לאחר שהשכבה העליונה תתרפא, תצטרך לתת לציפורניים להתייבש. זה יכול לקחת בין 15 ל-30 דקות. הניחו את הידיים מעל קערת מים קרים ותנו לציפורניים להתייבש באופן טבעי.

שלב 5: Buff Nails

לאחר שהציפורניים שלך יבשות, אתה יכול לשפשף אותן קלות. זה יעזור לגרום לציפורניים להיראות מבריקות וחלקות. הקפד לא לשפשף חזק מדי אחרת אתה יכול להזיק ללק.

סיכום

ייבוש לק ג'ל ללא מכונה קל לביצוע אך דורש שלבים ספציפיים. בצע את השלבים הבאים כדי להשיג מניקור דמוי סלון ללא הציוד היקר. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את הסרטון הזה , המספק סקירה מועילה כיצד לייבש לק ג'ל ללא מכונה.

השוואה מהירה

שלב מְכוֹנָה אין מכונה
הכן מסמרים לא נחוץ נקי ו-Buff
למרוח פוליש ג'ל ריפוי מתחת למנורה ריפוי מתחת למנורה
למרוח טופ קואט ריפוי מתחת למנורה ריפוי מתחת למנורה
תן לציפורניים להתייבש אין צורך 15-30 דקות
Buff Nails אין צורך ליטוש קל

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן